Buttons/pagina's

    

maandag 27 januari 2020

GiveAway - Zin in het voorjaar!

MEEDOEN KAN NIET MEER, DE WINNAARS ZIJN BEKEND!

Ja!!! Mijn nieuwe materialen voor het voorjaar en de Pasen zijn verkrijgbaar in de hobbywinkels, dus ik heb weer een mooie GiveAway. Zoals jullie hieronder al een beetje kunnen zien ga ik ook deze keer 3 winnaars blij maken.

Deze keer loot ik 1 winnaar hier op mijn Blog, 1 winnaar in mijn Facebook groep 'by Marleen voor Marianne Design' en 1 winnaar op mijn Instagram.
Om extra kans te maken kun je deze keer dus 3x meedoen!!

Setje 1:
CR1499 (Flower jug by Marleen)
CS1044 (Marleen's Hello Spring and Easter)

Setje 2:
PS8055 (Easter egg by Marleen)
- CS1043 (Marleen's Hallo Lente en Pasen)
CS1044 (Marleen's Hello Spring and Easter)

Setjes 3:
CR1498 (Bunny by Marleen)
CS1044 (Marleen's Hello Spring and Easter)
- CS1045 (Marleen's Hallo Frühling und Ostern)

Lees hieronder goed hoe je meedoet en vergeet niet erbij te vermelden welk setje jij het liefst zou willen winnen.


Zo doe je mee:
- Word volger van mijn blog/lid van mijn facebookgroep en/of volger van mijn Instragram
   (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter en vergeet er niet bij te zetten wat je graag zou willen winnen.
- Meedoen kan tot en met donderdag 30 januari.
- Delen is lief, maar niet verplicht.

Op vrijdag 31 januari loot ik de 3 winnaars. Vergeet niet te kijken op mijn blog/in mijn facebookgroep/op mijn Instragram of jij een van de gelukkig winnaars bent!

by Marleen Blog:
http://handmadebymarleen.blogspot.com/

by Marleen voor Marianne Design Facebook groep:
https://www.facebook.com/groups/1862271894047025/?ref=bookmarks

Marleen van der Most Instagram:
https://www.instagram.com/marleenvandermost/

Lieve groetjes, Marleen

65 opmerkingen:

  1. Wat leuk Marleen, ik doe graag mee voor setje 2
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke actie weer! Ik zou graag mee doen voor setje 1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk! setje 1 vind ik super. doet me denken aan toen ik klein was...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk Marleen, ik waag graag een kansje op setje 1. Lieve groetjes, wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een leuke give-away. Tof dat je dat doet! Ik ga voor setje 2. Heb bijna al je craft-stencils en zou deze graag aan mijn verzameling toevoegen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk , ik doe heel graag mee voor setje nr 2 . Ik vind je mallen ontzettend leuk , vooral de craftstencils
    Groetjes van Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Marleen, aller eerst wat een gave serie heb je uitgebracht.. ik ben helemaal klaar met de winter en ready voor het voorjaar met al zn prachtige kleuren. Ik ben gek van setje 2 of 3. Fingers crossed��

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor deze leuke give-away. Setje 3 heeft mijn voorkeur, maar ze zijn allemaal superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superrr, mooie setjes �� graag doe ik mee om set 1 te kunnen winnen.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke actie, ga voor setje 3. Groetjes Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke actie! Ik doe graag mee hoor! Ik ga voor setje 2. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Marleen , wat een super leuke gave-away
    Mijn voorkeur gaat uit naar setje 1 of 3
    Dank je wel voor deze kans.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke voorjaarsactie. ik doe graag mee voor setje 2. Hartelijke groet Tineke de Borst

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kans! Ik doe graag mee voor setje 1...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk Marleen. Helaas heb ik geen Instagram, maar wel een blog en Facebook.Alhoewel alles super leuk is ga ik voor setje nr. 1.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat leuk Marleen!!
    Ik doe graag mee.
    Ik volg je nog niet zo lang, maar je inspireert mij altijd enorm.
    Setje 1 of 2 heeft mijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat gaaf, ik doe heel graag mee en wel voor setje 3 want de paasei mal van setje 2 heb ik al besteld..... volger hoef ik niet mee te worden want dat doe ik al op je blog, facebook en hmmm snel kijken of ik je al volg op Instragram. In ieder geval kan ik niks missen zo.
    Fijne avond en nu duimen.
    Liefs Bianca
    Bianca's Scrapcards.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat super leuk weer Marleen!! Krijg idd meteen zin in het voorjaar! Heerlijk!! Ik zou graag setje 1 willen winnen!
    🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige nieuwe ontwerpen heb je weer gemaakt! Ik doe graag mee voor setje 2 😊

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat lief! Ik zou graag meedoen voor setje 3 ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke setjes, krijg zin in het voorjaar. Laat me graag verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Each one is adorable! #3 is my favorite with that darling bunny!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat super leuk zijn ze weer Marleen,ik ga voor setje 3 :)groetjes maura

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Marleen, hoe krijg je het iedere keer weer voor elkaar? Steeds mooie dingetjes ontwerpen. Graag zou ik setje 2 willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuk!
    Ik doe mee voor setje 3.
    Ik ben benieuwd!
    Groetjes Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi marleen, geweldige materialen zijn het weer, ik zou graag voor setje 3 willen gaan, vind je konijntje zo schattig
    Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Meedoen tot en met 30 januari, is een teken!!
    30 januari is mijn verjaardag en een beter cadeau kun je niet winnen toch???
    Setje 1 graag
    🥳🥳🥳🥳🥳

    BeantwoordenVerwijderen
  28. (Geplaatst namens Femke)
    Uhm...poging nr 3. Heey Marleen, leuk dat je weer een give away doet. Ik twijfel tussen setje 1 en 3. Setje 3 zou voor mij een uitdaging zijn (nee niet dat schattige konijntje) want ik ben niet zo goed in Duits maar heb wel een Duits schoonzusje en mijn nichtje is half Duits. Als ik van iemand een vertaling kan krijgen voor de tekst dan kan ik hun ook eens een kaartje met een Duitse tekst sturen. Kan de Duitse opa en oma van mijn nichtje ook de tekst eens lezen. Ik wil verder iedereen succes wensen, groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi Marleen, super leuk deze give away! Ben grote fan van je producten maar ik ga voor setje 1. Zo gezellig die kan, je kan die zo leuk vullen met bloemen... Ben benieuwd....Succes voor iedereen groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Alles is weer even leuk. Ik zou willen meedoen voor setje 3.
    Cristine knutselmuts

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat super leuke give away weer Marleen. Ik ga voor setje 2.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk dat je weer een weggeefactie doet! Ik doe heel graag mee, voor setje 1. Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke actie, Marleen!
    Ik ga voor setje 2.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Yes, weer een gave away. Altijd spannend of je de gelukkige gaat worden. Ik ga voor set nummer 3

    Groetjes, van Ellen van Maaren

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat lief dat je weer van die geweldige give away hebt. Super gewoon. Ik ben geneigd om te zeggen maakt niet uit, ik laat mij verassen. Toch geef ik mijn voorkeur aan en dat is setje 1.
    Dank voor de kans. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik lees als eerste de vraag in kop van jouw blogpost en denk zin in de lente: JA. Vervolgens zie ik dat je ook nog eens een hele gave candy hebt en ik denk wederom: JA. En dan nog eens kiezen wat het leukste is. Dat is lastig zeg, want alles is zo mooi. Maar nummer 1 is mijn favoriet, al is dat lieve konijntje ook wel heel erg lief.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Amazing giveaway. I would love to win set 3. Thanks for the chance to win.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zo leuk, al deze paas en voorjaars materialen. Voor de verloting doe ik mee voor setje nr 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat zijn ze leuk deze 3 weggevers Marleen! Toch blijft mijn keuze setje 1, vanwege de leuke kan met bloemen!!
    Lieve groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super gaaf, ik doe mee voor setje twee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super leuk dat je dit weer doet Marleen, waag een gokje en ik kies dan setje 2....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh dat schattige konijntje😍 Wat heb je dat weer leuk bedacht! Ik doe graag mee voor setje 1 of 3😃

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke actie toch weer van je.
    Ik ben ook wel toe aan het voorjaar en wordt echt wel vrolijk van al die nieuwe hobbyspulletjes.
    Ik doe heel erg graag mee voor set 1
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super leuke actie! Ik doe heel graag mee voor setje 1. Heerlijk weer aan de pruts❤

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuke actie weer, ik zou graag meedoen voor setje 1! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  46. wow wat een leuke actie weer wil graag meedoen voor setje 3
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Marleen, ik doe graag mee voor setje 1. Het lijkt mij leuk om ook de Engelse tekst stempels te hebben, ik zat al zo te twijfelen tussen Nederlands en Engels 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Marleen wat weer leuk je weggevertjes , ik ga voor nummer twee.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Super gaaf !!! Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt mbt de lente / voorjaar en Pasen. Doe dus graag mee , pakketje maakt mij niet zoveel uit. Iets winnen is al leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat leuk deze actie, zou zomaar een verjaardags kadootje kunnen worden. Maar setje 2 met Nederlandse tekst spreekt mij het meeste aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Sjappoo voor de leuke dingen die je ontwerpt....heel veel kerstbomen gemaakt (10)
    Deze zijn ook weer top Marleen en heb absoluut geen voorkeur, is al geweldig dat je weer een give away doet! Veel plezier weer bij alles wat je doet!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuke spulletjes weer.
    Ik doe graag mee voor set 1

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wie heeft er nou geen zin in het voorjaar? En wat tof dat je weer een GiveAway doet. Graag waag ik een kansje en mocht ik iets winnen laat ik me graag verrassen met die leuke spulletjes van je.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh wat een toffe giveaway. Ik krijg al zin in de lente! Met plezier verdriedubbel ik m'n kansen op 't winnen van één van jouw leuke setjes. Ik laat mij met plezier verrassen, ze zien er alle drie even mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Super. Ik loot graag mee voor setje 2n. Groet Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oh super. In loot graag mee voor set 1. Grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Echt heel tof! Met setje 1 zou ik meteen een kaart gaan maken! Errug leuk.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Geweldig dat je dit weer wilt weggeven. Het is allemaal even mooi.
    Maar ik ga voor setje 1.
    Heel veel succes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik ga voor setje 2 .. geweldig dat je dit doet ...

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ach wat leuk weer Marleen! Prachtige setjes geef je weg, krijg inderdaad heel veel zin in het voorjaar. Ik doe graag mee, het kan nog net ;) en zou dan voor setje 3 gaan. Lieve groetjes, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Amazing giveaway, I love your products! would like to choose set nr. 3. Thank you so much for the chance to win.
    Crafty hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Heel leuk dat je 3 van deze prachtige setjes gaat verloten Marleen...prachtige setjes zijn het...en dat zou wel heel leuk zijn om daarmee aan de slag te gaan...Mocht ik tot de gelukkige behoren dan mag jij uitmaken wat ik win...Ik vind ze alle 3 heel gaaf..
    bedankt voor deze kans...

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Verliefd op alle paasspulletjes maar zou van setje 2 Wel heel erg blij worden!!
    Ik doe veel inspiratie op van je kaarten! Dankjewel daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen