Buttons/pagina's

    

vrijdag 31 januari 2020

Winnaars GiveAway - Zin in het voorjaar!

Wauw!! Wat heb ik onwijs veel reactie's gehad op mijn blog, instagram en in de facebookgroep. Het worden er echt elke keer meer en meer. Weer heel hartelijk dank allemaal voor het meedoen en de vele lieve en leuke berichtjes. Ook deze keer heb ik alles weer met veel plezier gelezen en hierbij ook gelijk een heel warm welkom voor alle nieuwe volgers en leden!

Dan nu.... tijd om drie winnaressen blij te maken met een setje voor het voorjaar!


De winnares op mijn blog is Daphne (van het blog: http://postvandaphne.blogspot.com/) en zij heeft setje 2 gewonnen!
- PS8055 (Easter egg by Marleen)
- CS1043 (Marleen's Hallo Lente en Pasen)
- CS1044 (Marleen's Hello Spring and Easter)

De winnares van mijn facebook groep is Jannie van Beelen en zij heeft setje 1 gewonnen!
- CR1499 (Flower jug by Marleen)
- CS1044 (Marleen's Hello Spring and Easter)

En tot slot de winnares van mijn instagram, dat is Cynthia Zag en zij heeft setje 3 gewonnen!
- CR1498 (Bunny by Marleen)
- CS1044 (Marleen's Hello Spring and Easter)
- CS1045 (Marleen's Hallo Frühling und Ostern)

Dames van harte gefeliciteerd met het winnen van een van de setjes van mijn Voorjaars/Pasen GiveAway! Zouden jullie mij een berichtje willen sturen met daarin jullie adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat de setjes jullie kan op gaan.

Niet gewonnen....? Niet getreurd. Er komen nog veel meer mooie materialen uit de komende maanden en ook daar maak ik natuurlijk weer een paar leuke GiveAways mee.
Bedankt voor het meedoen allemaal en tot de volgende!

Lieve groetjes, Marleen

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Dames en veel knutsel plezier :)groetjes maura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames gefeliciteerd met jullie prijs.
    Veel hobby plezier met je gewonnen hobby spulletjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joehoeeeee, ik heb setje 2 gewonnen, wat leuk!!
    Ik ben er blij mee, dank je wel.
    Ik ga je meteen een berichtje sturen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen