Buttons/pagina's

    

woensdag 8 januari 2020

Lente-trappetje

Dit kaartje zat nog in mijn hoofd en wilde ik graag maken... Al was het lastig om hem goed op de foto te krijgen. Ik denk dat ik wel meer dan 50 foto's heb gemaakt. Dat komt natuurlijk ook wel door het grijze weer. Van mij mag het nog even prachtig stralend winterweer worden, al denk ik niet dat het nog komt... dus zullen we dan het voorjaar maar vast beginnen, hihi.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1463 (Marleen's shelves), CR1464 (Marleen's greenery), CR1477 (Punch die Sakura)
Creatables: LR0640 (Birdcage - set)
Clear stamp: CS1028 (Mini labels Nederlands)
Mirror paper: CA3135 (Silver)
Pretty Papers blocs: PB7055 (Eline's Sweet Dreams), PB7056 (Eline's Summer picnic), PK9157 (Soft pastels), PK9160 (Romantic dreams), PK9161 (Floral Delight)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)


8 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje Marleen! Hele leuke papiertjes heb je gebruikt. Als ik dit kaartje zie dan denk ik dat ik het trappetje en de plantjes toch echt op mijn verlanglijstje moet zetten ☺.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje Marleen!
    Het trappetje blijft leuk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig wat een gezellig kaartje :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk kaartje met deze lenteplantjes! Heerlijk! Laat de lente maar komen!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk vrolijk lentekaartje, het trappetje is zo leuk. Maar ook op je kerstkaart is hij hartstikke leuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat zou je wel bijna denken met deze temperaturen, he? Lekker fris kaartje heb je gemaakt! En dat trappetje heb ik ook, kun je echt alle kanten mee op!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel vrolijk.
    Ik heb ook nog el zijn in een winter.
    Kou en stralend weer overdag.
    Of..... lekker voorjaar, met wat warmte en veel zon.
    Dit grijze saaie weer ben ik nu wel zat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat trappetje Marleen is zo leuk en veelzijdig. Super creatie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen