Buttons/pagina's

    

zondag 5 januari 2020

We wish you Happy Holidays

Weer eventjes terug naar de kerst, hihi. Want er zijn dames genoeg die het hele jaar doorgaan met het maken van kerstkaarten, zo heb je tegen de (volgende) kerst al een fijne stapel liggen.

Natuurlijk is er het super leuke blog '52 weeks to Christmas', zie: http://52weekstochristmas.blogspot.com/ waar het de bedoeling is elke week een kerstkaart te maken. Dat heb ik een poos geleden eens geprobeerd, maar dat bleek voor mij niet goed haalbaar te zijn.


Nu zijn ze bij Doe@Ding net gestart met een nieuw idee, '12 maanden kerst met Doe@Ding', zie: https://www.facebook.com/groups/kerstmetdoeading/. Aan het begin van elke maand gaat Petra Meijboom daar live met een leuk project en naar aanleiding daarvan kun je een kerstkaart maken. Ook ik vond het gezellig om mee te doen en een kerstkaartje in de maand zou wel moeten lukken toch... al heb ik er in de zomer meestal helemaal geen zin meer in, haha. De kaart voor januari is alvast gelukt.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
raftables: CR1463 (Marleen's shelves), CR1464 (Marleen's greenery), CR1476 (Punch die holly), CR1478 (Poinsettia by Marleen), CR1483 (Trees by Marleen), CR1488 (Presents by Marleen), CR1495 (Sprigs)
Creatables: LR0640 (Birdcage - set)
Clear stamps: CS1037 (Hello winter by Marleen)
Mirror paper: CA3134 (Gold)
Pretty Papers blocs: PB7053 (Eline's Berry christmas), PK9152 (Herbs & leaves)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)
Enamel dot: PL4509 (Christmas)
Pearls: CA3132 (White)

Het model van de kaart wordt uitgebreid toegelicht in de facebook live van Petra, zie:
https://www.facebook.com/petra.meijboom.1/videos/2836499059735819/


14 opmerkingen:

  1. Wow wat een mooie creatie zeg geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig patroon! Heel mooi.
    Je (vorige) kaart met muisje is super lief en hele mooie kleuren.
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi met dit papier. Leuke kleuren combi Marleen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart in een leuk model en wat een mooie mallen heb je gebruikt. Super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart is dit geworden Marleen. Apart model en mooi gedecoreerd. Ik ga eens kijken bij die groep.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk model. Maar nog leuker is dat je er een echte Marleen draai aan hebt gegeven. Mooi!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart ! Zo vrolijk met die bloempjes en die leuke papiertjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart!...mooi hoe je de kaart hebt opgebouwd.
    Leuk model ook...heb het filmpje ook gezien nu nog even wat tijd vinden.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker goed gelukt! Mooi model kaart ook.
    Het is mij vorig jaar voor het eerst gelukt om meer kerstkaarten af te hebben dan de weken die voorbij zijn! Vond ik en hele prestatie van mezelf. Soms sloeg ik een week over, maar dan maakte ik er in een andere week 2 of 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is wel een hele mooie! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig is hij geworden :)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marleen.
    Ik kom hier op je blog, via via, en via pinterest, door de schuif kaart en je duidelijke uitleg hiervan, hoe die gemaakt kan worden.
    Ik ben meteen volger geworden, wat maak jij een leuke dingen zeg.
    Tot blogs, groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je zo op mijn blog bent gekomen Daphne en gezellige dat je volger bent geworden!
      Lieve groetjes, Marleen

      Verwijderen
  13. Wauw, wat een gave kaart!
    En inderdaad fijn om het hele jaar door kerstkaarten te maken, bedankt voor het noemen van ons 52WTC-blog :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen