Buttons/pagina's

    

vrijdag 3 januari 2020

Liefs

Allereerst nog even de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Dat het maar een prachtig, gelukkig en creatief jaar mag worden voor iedereen.

Een nieuw jaar, betekend ook altijd een nieuwe agenda op onze kast. De oude agenda van Marjolein Bastin zat vol met mooie plaatjes die ik er niet in kon laten zitten. Een van de plaatjes paste qua kleur uitstekend bij het nieuwe Pretty Papers bloc 'Brocante summer', dus daar ben ik lekker mee aan de knutsel gegaan.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1323 (Flower set)
Craftables: CR1350 (Ribbon doily with roset), CR1494 (Natural twigs), CR1495 (Sprigs), CR1496 (Forget me not)
Clear stamps: CS1028 (Mini labels Nederlands)
Pretty Papers blocs: PK9152 (Herbs & leaves), PK9166 (Brocante summer)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)


11 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gemaakt en zeker , die plaatjes van Marjolein Bastin zijn te mooi om weg te gooien. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart ,en de plaatjes van Marjolein haal je dus mooi uit je agenda zonde om ze weg te doen bij oud papier.
    Zo leuk met al die bloemetjes erbij.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig en wat een leuk idee met plaatje uit een oude agenda! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker zonde om zo'n mooie agenda weg te gooien. Mooi kaartje met dit lieve plaatje.
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Optimaal plezier van de plaatjes, eerst in de agenda en dan om er leuke kaartjes mee te maken en er weer iemand blij mee te maken.
    Heel leuk geworden!

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Marleen! Hele mooie fijne stansjes en mooi plaatje ! Ik hou ook van die zachte kleurtjes ! Groetjes, en mijn Beste wensen voor een creatief Nieuw Jaar ! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Marleen voor jou en je gezin ook veel goede gezondheid geluk liefde en vooral veel inspiratie en creativiteit.

    Wat een super mooi kaartje en wat blijven die plaatjes lief en mooi he

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Altijd handig als je mooie plaatjes ergens vandaan kunt halen en verwerken tot een mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje leuk om je oude agenda her te gebruiken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen