Buttons/pagina's

    

zaterdag 21 maart 2020

Dol op plantjes!

Toen ik het plaatje met het raam en de plantjes zag was ik er gelijk helemaal verliefd op... tja, ik hou gewoon van plantjes, haha. Ik kon het dus niet laten dit mooie plaatje te combineren met mijn eigen plantjes!

Vandaag in de Spotlight, op het blog op de Marianne Design website, de schitterende nieuwe materialen van Els! Naast mijn werkstuk hieronder vinden jullie daar dus nog veel meer mooie werkstukken met deze nieuwe materialen, dus kijk snel. Zie: https://mariannedesign.nl/blog

Fijn weekend en lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1323 (Flower set)
Craftables: CR1332 (Basic - Square), CR1375 (Basic Distressed Square), CR1464 (Marleen's greenery), CR1494 (Natural twigs)
Creatables: LR0574 (Flower Frame - rond, bloemetje)
Clear stamps: CS1028 (Mini labels Nederlands)
Knipvel: EWK1273 (French antiques herbs)
Pretty Papers bloc: PK9167 (French Antiques)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)


3 opmerkingen:

  1. Heerlijke kaart om naar te kijken!
    Ik ben ook gek op plantjes.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig vrolijk kaartje Marleen.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Deze kaart vrolijkt ons helemaal op! Hele mooie kleurtjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen