Buttons/pagina's

    

zaterdag 21 maart 2020

Wedstrijd - Echte post is zoveel leuker!

We bevinden ons in een bijzondere, onzekere, eenzame en voor sommige zelfs verdrietige tijd. Laten we voor deze lieve mensen in onze omgeving een kaartje maken en maak zelf kans op € 25,- shoptegoed om te besteden bij Doe@Ding!!

Zelf geef ik 1x € 25,- shoptegoed weg en Doe@Ding sponsoord ook 1x € 25,-!


Lees alles op mijn speciale 'wedstrijd-pagina' op mijn blog. Klik op de afbeelding hierboven of volg deze link: http://handmadebymarleen.blogspot.com/p/wedstrijd-kaarten.html

Lieve groetjes, Marleen


2 opmerkingen:

  1. Super lief initiatief.
    Ik verstuur ook veel meer kaarten nu, "echte post is zoveel leuker"!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi initiatief!
    Sterkte in deze tijd!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen