Buttons/pagina's

    

donderdag 30 april 2020

Cheers and many more years!

Super blij ben ik met alle gave nieuwe mannen-materialen die ik voor Marianne Design heb mogen ontwerpen. Nog heel even en dan zijn ze verkrijgbaar in de hobbywinkels.

Natuurlijk ben ik heerlijk mee aan de slag gegaan met deze materialen en heb er een verjaardagskaart mee gemaakt voor mijn zwager die eerder deze maand jarig was!


De werkbeschrijving en materialenlijst zijn terug te vinden op het blog van de Marianne Design website. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/cheers-and-many-more-years

Lieve groetjes, Marleen


8 opmerkingen:

  1. Oh super dat je hier laat zien hóe leuk je bierset is!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Marleen. Mooi in de bierkleuren 😀
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marleen,

    je hebt weer een hele gave collectie ontworpen. Gave kaart heb je ermee gemaakt. Mannenkaartjes blijf ik moeilijk vinden maar hopelijk word het met jou nieuwe malletjes een stuk makkelijker. Ik ben even ziek geweest maar ik heb eindelijk een kaart met je cupcake stans gemaakt.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Marleen . Je nieuwe lijn is weer helemaal TOP
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow....wat een super gave mannenkaart Marleen....je heb dan ook een prachtige collectie ontworpen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt. Super gaaf is deze set van het bier.
    Mooie serie heb je weer gemaakt voor mannen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf! Ik kan niet wachten tot de spulletjes er zijn, (een gedeelte) wordt volgens de pakketdienst morgenmiddag geleverd, nu al blij :) Je hebt weer heel toffe spulletjes ontworpen, echt superfijn dat er een stoere (mannen)serie komt/is!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, ik wilde hetzelfde als Colien schrijven: ik kan niet wachten tot deze stansen binnen zijn. Waarschijnlijk begin volgende week....Schitterend kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen