Buttons/pagina's

    

zaterdag 2 mei 2020

Winnaars GiveAway - Men Only

Fantastisch... wat heb ik onwijs veel leuke en lieve reactie's gehad op mijn blog, instagram en in de facebookgroep. Ik heb alle berichtjes weer met plezier gelezen, bedankt. Hierbij ook een heel warm welkom voor alle nieuwe volgers en leden!

Dan nu.... tijd om drie winnaressen blij te maken met een setje van de Men Only collectie!


De winnares van mijn facebook groep is Nicolette Cornelissen en zij heeft het setje BIER gewonnen!
- De Collectables: COL1482 (Beer by Marleen)
- De Clear stamps: CS1056 (Proost by Marleen)
- Het Craft stencil: PS8063 (Beer mug by Marleen)

De winnares op mijn blog is Crea-Marinda (van het blog: https://crea-marinda.blogspot.com/) en zij heeft het setje HORLOGE gewonnen!
- De Creatable: LR0656 (Watch by Marleen)
- De Clear stamps: CS1058 (Banners by Marleen)
- Het Pretty Papers bloc: PK9169 (Men only by Marleen)

En tot slot de winnares van mijn instagram, dat is Judith1971 en zij heeft het setje GITAAR gewonnen!
- De Creatable: LR0657 (Guitar by Marleen)
- De Clear stamps: CS1057 (Cheers by Marleen)
- Het Craft stencil: PS8062 (Music speaker by Marleen)

Dames van harte gefeliciteerd met het winnen van een van de setjes! Zouden jullie mij een berichtje willen sturen met daarin jullie adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat de setjes jullie kan op gaan.

Bedankt voor het meedoen allemaal!

Fijn weekend en lieve groetjes, Marleen

6 opmerkingen:

  1. Proficiat winnaars!
    Marleen, bedankt voor de kans!
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames gefeliciteerd met het winnen van de mooie prijzen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super blij met mijn prijs, ga er wat moois mee maken.
    Dank je wel Marleen.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd Dames...jullie kunnen weer heerlijk aan de slag...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel, ik ben ook super blij met mijn prijs.
    Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice Blog, Thank you so much for sharing such an amazing blog. You can also read our blog : Beer mug

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen