Buttons/pagina's

    

donderdag 16 april 2020

Lekkers, van Hollandse bodem

Op de nieuwe 'I love Holland' knipvellen van Els zijn ook twee leuke plaatjes met cupcakes te vinden. Natuurlijk kon ik het niet laten daar iets gezelligs mee te maken in combinatie met mijn cupcakeje. Zo wordt het een echt Hollande kaart met lekkers erop!

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1481 (Cupcake by Marleen)
Creatables: LR0388 (Flower doily)
Clear stamps: CS1053 (Tegeltjeswijsheden)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Knipvel: EWK1274 (I love Holland - Bicycle)
Pretty Papers blocs: PK9167 (French Antiques), PK9168 (I love Holland - A4)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)


11 opmerkingen:

  1. Super leuk die cupcake! Ik heb hem vanmorgen besteld in de hobbywinkel!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een "heerlijke! kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, leuk!! Echt mijn favoriete mal op dit moment en heb ook al een Hollandse versie gemaakt (duurt nog ff voordat die te zien is op mijn blog, productie ligt hoog op dit moment, haha) Ik kijk ook uit naar de gave mannen-mallen van mei, wat ontwerp je toch toffe spulletjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker gezellig.
    En echte Hollandse kleurtjes, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk Marleen, het past zo leuk bij elkaar.
    Hollandse lekkernijen.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart met al die smakelijke cupcakes. Heel feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Marleen . Leuk zo als alles is gecombineerd. Mooie materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje, Marleen.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een erg gezellige Hollandse kaart.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, heel mooi :)
    Je hebt alles weer prachtig met elkaar gecombineerd.
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen