Buttons/pagina's

    

zaterdag 18 april 2020

Eenhoorn taart & cupcake

Bij mij viel het nieuwste Marianne Magazine donderdagmiddag op de deurmat. In dit nieuwe nummer (#46 - Zomer 2020) vinden jullie een setje kaarten met mijn mannen-materialen voor mei en ook een set met taarten!!

Een van de taarten zien jullie hieronder. Voor het maken van deze taart heb ik het gezichtje van de eenhoorn groter gemaakt. Zo passen de taart en de cupcake perfect bij elkaar. Het patroon is een download en de werkbeschrijving is uiteraard terug te vinden in het magazine.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1481 (Cupcake by Marleen)
Creatables: LR0651 (Gefeliciteerd tekst)
Craft stencil: PS8057 (Party cake by Marleen)
Glitter papier: CA3104 (snowpaper)
Mirror paper: CA3134 (Gold)
Pretty Papers bloc: PK9163 (Sea sparkle by Marleen)
Pearls: CA3132 (White)

Download voor het gezicht van de eenhoorn, zie Marianne Magazine #46:
https://mariannedesign.nl/downloads


4 opmerkingen:

  1. Oh wat een gave creatie en een super leuk en origineel idee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag hem in de Marianne staat echt superrrrrrrrrrr :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's so cute. Mooi hoor echt een prinsessen taart en cup cake

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooooooo ontzettend leuk!
    Hier ga je een hoop plezier van hebben.
    Zeker voor meisjes is dit TE lief.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen