Buttons/pagina's

    

dinsdag 21 april 2020

Verjaardagstaart voor een jongetje

Deze wilde ik ook zo graag maken... een taart met autootjes, boompjes en een weggetje erop. Zo is het een echte verjaardagstaart-kaart voor een jongetje.

Ook deze kaart maakte ik voor het Marianne Magazine #46, de werkbeschrijving en de complete materialenlijst zijn daar in terug te vinden!

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1329 (Christmas mini Village - lantaarn), COL1347 (Party numbers), COL1421 (Eline`s baby essentials - auto), COL1481 (Cupcake by Marleen)
Craftables: CR1402 (Bendy card – wolken en zon), CR1483 (Trees by Marleen)
Creatables: LR0651 (Gefeliciteerd)
Craft stencil: PS8057 (Party cake by Marleen)
Clear stamps: CS1056 (Proost by Marleen)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Metallic paper: CA3141 (Light blue)
Mirror paper: CA3135 (Silver)
Soft glitter paper: CA3144 (Platinum)
Pretty Papers bloc: PB7055 (Eline's Sweet Dreams), PB7058 (Eline’s Little Miracle)


6 opmerkingen:

  1. Prachtig deze geboortekaart Marleen...die mooie taart ziet er heeeeeerlijk uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere verjaardagstaart ! Oeps, KAART :) ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk. Had ook voor het behalen van een rijbewijs kunnen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke en stoere verjaardagstaart/kaart heb je gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen