Buttons/pagina's

    

woensdag 10 juni 2020

Pool Party!

Afgelopen maandag was Eline jarig en natuurlijk ben ik heerlijk met haar nieuwe materialen aan de slag gegaan om een feestelijke kaart voor haar te maken!

Naast haar nieuwe Collectables 'Eline's Beach outfits' en 'Eline's Beach fun', heb ik ook een paar van mijn eigen materialen verwerkt. Zoals bijvoorbeeld het cadeautje, de bannertjes met tekstjes en heb ik van mijn kledinglijntje een extra lange slinger gemaakt door deze te combineren met de Creatables 'Bunting banners'.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1437 (Eline's mice family), COL1481 (Cupcake by Marleen - bloemetjes), COL1483 (Beach Outfits), COL1484 (Eline's Beach Fun)
Craftables: CR1488 (Presents by Marleen), CR1502 (Clothesline by Marleen - lijntje)
Clear stamps: CS1056 (Proost by Marleen), CS1058 (Banners by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold) 
Knipvel: AK0077 (Eline's Holiday backgrounds - A4)
Pretty Papers bloc: PB7056 (Eline's Summer picnic)
Diamond gems: JU0938 (Light blue & blue)
Pearls: CA3132 (White)


11 opmerkingen:

  1. Owh die is weer leu Marleen.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....prachtig Marleen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat leuk! Een heel gezellige kaart die zeker een mooi plaatsje bij Eline kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit zomerse verjaardagskaartje Marleen...weer zulke lieve muisjes erop!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Marleen.
    Ik heb de strandset ook maar nog niks mee gedaan. dat komt wel
    Grt en een fijne avond van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig in lieve kleurtjes Marleen!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige tof strandkaartje!! De kleertjes zijn fantastisch gaaf, echt een top aanvulling.
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat super schattig en mooi gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen