Buttons/pagina's

    

donderdag 11 juni 2020

Pak je gitaar, dan vieren we feest met elkaar!

Voor Hobby Handig 223 mocht ik een set stoere mannen kaarten maken met mijn materialen voor Marianne Design! Natuurlijk heb ik weer mijn best gedaan er een stoere en feestelijke set kaarten van te maken. Hieronder vast een van de kaarten die ik maakte.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1482 (Beer by Marleen)
Craftables: CR1433 (Card box - krulletjes)
Creatables: LR0657 (Guitar by Marleen)
Clear stamps: CS1056 (Proost by Marleen), CS1058 (Banners by Marleen)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Soft glitter paper: CA3143 (Gold)
Pretty Papers bloc: PK9169 (Men only by Marleen)
Enamel dots: PL4501 (Enamel stickers blue & grey)
Rhine stones: CA3136 (Silver)

De volledige materialenlijst en de werkbeschrijving zijn terug te vinden in Hobby Handig 223. Meer info: https://www.hobbyhandig.nl/hobbyhandig-223-ook-online/



6 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen