Buttons/pagina's

    

woensdag 17 juni 2020

Tijd voor de liefste vader(s)

Tijd om aan de slag te gaan voor de liefste vader(s)! Want aanstaande zondag is het Vaderdag en alle papa's mogen best een beetje verwend worden.

Het is een beetje op de gok dat ik deze vast deel, maar meestal kijkt mijn moeder op mijn blog en mijn vader niet zo, hihi. Toch deel ik deze cadeaukaartje vast voor nog wat extra Vaderdag-inspiratie! 

In de achterkant van de kaartjes maak ik links bovenin de hoek vaak een klein gaatje, zo kun je het met lint aan een cadeautje vastknopen. Ook kun je een mooi ingepakt cadeautje helemaal afmaken door het cadeaukaartje erop te plakken. Zo worden cadeautjes extra mooi en leuk om te geven. 

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1481 (Cupcake by Marleen - kleine hartje)
Creatables: LR0656 (Watch by Marleen)
Clear stamps: CS1056 (Proost by Marleen), CS1058 (Banners by Marleen) 
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Pretty Papers blocs: PK9169 (Men only by Marleen), PK9170 (Wood Stone)
Enamel dots: PL4501 (Enamel stickers blue & grey)

Werkbeschrijving: 
Snijd uit hagelwit een kaartje van 10 x 10 cm. Snijd kraft van 9,5 x 9,5 cm, dessinpapier met hout patroon van 9 x 9 cm en donkerblauw dessinpapier van 7 x 7 cm. Plak de laagjes op elkaar en op het kaartje. Stans het horloge uit, plak in elkaar en schuin op het kaartje. Stans de banners uit (de langwerpige kun je korter maken door het papier in de mal om te draaien en nogmaals uit te snijden), bestempel deze met tekst en plak op. Werk het kaartje af met een hartje uit goud en enamel dots.


7 opmerkingen:

  1. Mooie strakke cadeaukaartjes voor de vaders! Altijd leuk om een cadeau op te leuken. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten voor Vaderdag. Wat zou jouw vader en schoonvader dit leuk vinden.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee voor vaderdag ,het horloge is echt een hele leuke mal om
    Groetjes Marjan. te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf idee met dat horloge. Hij is zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marleen!! Bedankt voor je inspiratie!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen