Buttons/pagina's

    

zaterdag 13 juni 2020

You Rock!

Zoals ik in mijn vorige blogpost al schreef mocht ik voor de Hobby Handig 223 aan de slag met een set stoere mannen kaarten met mijn materialen voor Marianne Design. Online kwam ik deze gave foto van de Hobby Handig met twee van mijn werkstukken tegen. Stoer hé!



Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1321 (punch die -stars), CR1506 (Music)
Creatables: LR0657 (Guitar by Marleen)
Clear stamps: CS1057 (Cheers by Marleen), CS1058 (Banners by Marleen)
Craft stencil: PS8062 (Music speaker by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold), CA3127 (Silver)
Metallic paper: CA3141 (Light blue)
Pretty papers bloc: PK9169 (Men only by Marleen)
Rhine stones: CA3136 (Silver)

De volledige materialenlijst en de werkbeschrijving zijn terug te vinden in Hobby Handig 223. Meer info: https://www.hobbyhandig.nl/hobbyhandig-223-ook-online/



5 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen