Buttons/pagina's

    

donderdag 27 augustus 2020

Beterschapspost!

Vanaf dit weekend is de nieuwe september collectie van Marianne Design weer te vinden in de hobbywinkels. Ook voor deze collectie heb ik een aantal materialen mogen ontwerpen. Bij de kaart hieronder ben ik aan de slag gegaan met de Craftables 'Envelope set by Marleen' en 'Mailbox by Marleen' en heb ik het geweldige nieuwe Pretty Papers bloc 'Autumn Whispers' van Eline Pellinkhof gebruikt.

Deze kaart heb ik gemaakt voor the Collection #93. De werkbeschrijving is dus terug te vinden op de website van Marianne Design, zie: https://mariannedesign.nl/downloads

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1514 (Frogs by Marleen), CR1518 (Envelope set by Marleen), CR1519 (Mailbox by Marleen)
Clear stamps: CS1058 (Banners by Marleen), CS1065 (Opkikkerteksten by Marleen)
Pretty Papers blocs: PB7059 (Eline’s autumn whispers)
Enamel dots: PL4515 (Snow & ice)
Pearls: CA3132 (White)
Rhinestones: CA3136 (Silver)

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marleen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige beterschapskaart Marleen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattige kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het weer een prachtige kaart Marleen.
    De brievenbus staat op mijn lijstje om op de beurs in oktober aan te schaffen (hopelijk gaat het door, ik ga duimen).
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik vind de brievenbus zo leuk! Je hebt er een superleuke kaart mee gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een inspiratie heb jij het is weer geweldig. Wat een leuke brievenbus is dat. Dank je wel Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leuke kaart! Dat brievenbusje en die kleine envelopjes zijn helemaal geweldig! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart heb je weer gemaakt
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf kaartje, wat een toffe ontwerpen heb je weer gemaakt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kikker kaart Marleen!
    De brievenbus is ook heel leuk!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen