Buttons/pagina's

    

maandag 24 augustus 2020

Vier x Opkikkertjes

Voor het magazine Loving Paper 4 mocht ik aan de slag met mijn nieuwe opkikker-materialen! De kaarten moesten hip en vrolijk. Dus de kikkertjes hebben een frisse groene kleur en de kaarten zijn wat strakker. Hieronder een sneak peek van het magazine en twee van de werkstukken die ik maakte. 


De andere kaarten, de werkbeschrijvingen en de volledige materialenlijst zijn natuurlijk terug te vinden in het magazine. Voor meer informatie zie: https://www.hobbyou.nl/winkel/scrapbooking-papier/loving-paper/loving-paper-4/

Lieve groetjes, Marleen



Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1510 (Long tags), CR1514 (Frogs by Marleen), CR1515 (Water lily by Marleen)
Creatables: LR0592 (Doily duo)
Clear stamps: CS1058 (Banners by Marleen) | CS1065 (Opkikkerteksten by Marleen)
Metallic paper: CA3140 (Mint)
Pretty Papers blocs: PB7058 (Eline's babies little miracles A4) | PK9167 (French Antiques) | PK9170 (Wood Stone)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)



6 opmerkingen:

  1. Marleen wat ben jij goed bezig zeg.wat zijn ze weer mooi..deze zijn zeker een plekje waard in het magazine gefeliciteerd er mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden Marleen.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Marleen en zo leuk gecombineerd met het mooie DP!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaarten zijn zeker heel vrolijk Marleen!
    Wat zijn ze super leuk ,ook de mand met kikkers!
    Leuk om zo iets te geven ,of te krijgen!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen