Buttons/pagina's

    

zondag 29 november 2020

Heel veel sneeuwpoppetjes

Door de verhuizing had ik nog niet zo veel kerstkaarten gemaakt... niet genoeg in elk geval, haha. De afgelopen tijd ben ik dus bezig geweest om een inhaalslag te maken en ik heb dus heel veel leuks voor de Kerst om de komende tijd hier op mijn blog te laten zien.

De set kerstkaarten hieronder heb ik gemaakt met het leuke knipvel 'Eline's Snowmen'. 
Lieve groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1478 (Poinsettia by Marleen), CR1486 (Christmas light Marleen)CR1499 (Flower jug by Marleen)
Clear stamps: CS1069 (Kerst post by Marleen)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Soft glitter paper: CA3142 (Soft Glitter paper - Zilver)
Knipvel: AK0082 (Eline's Snowmen)
Pretty Papers bloc: PB7057 (Eline's Snowflake kisses)


11 opmerkingen:

  1. Wat leuk die sneeuwpopjes, en de kleuren zijn ook zo mooi. Eens iets anders dat roze en grijs voor kerst.
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes in deze zachte tinten.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owh die zijn weer super schattig geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer prachtige kerstkaarten.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super schattige kaartjes. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattige kaartjes met de sneeuwpoppen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartjes zijn dit Marleen, zo mooi in die zachte kleurtjes en hele lieve plaatjes erop!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke serie Marleen,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marleen, wat schattig zijn je kaartjes. Jammer dat het paperbloc niet meer te krijgen is. Fijne dag Anna

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen