Buttons/pagina's

    

maandag 30 november 2020

Winter Wonderland in een stolp

Het lieve stempeltje met de twee sneeuwpoppetjes die zo gezellig samen staan, zag ik gelijk voor me bij mijn kerkje. Warmte en liefde in een winters landschapje...

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1479 (Cyclamen by Marleen), CR1483 (Trees by Marleen), CR1520 (Church by Marleen)
Clear stamps: EC0184 (Eline's Snowmen), CS1069 (Kerst post by Marleen)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Pretty Papers bloc: PB7057 (Eline's Snowflake kisses)
Pearls: CA3132 (White)
Rhinestones: CA3136 (Silver)


3 opmerkingen:

  1. Super leuk, al die sneeuwmannen(vrouwen) kaartjes!
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk kaartje en zeker een lief stelletje zo voor de kerk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen