Buttons/pagina's

    

zaterdag 29 mei 2021

Waai eens lekker uit

Vandaag is het online Marianne Design Event! Om 11:00 uur ben ik live gegaan en heb onderstaand werkstuk gemaakt. Terugkijken kan ik de FB groep van Doe@Ding!
Zie: https://www.facebook.com/groups/doeading
Om 13:00 uur gaat Tineke van der Linden ook live in deze groep en om 19:00 uur gaat Rianne Smal live. Kijk dus gezellige mee en zie wat hun gaan maken met de nieuwe materialen van de juni collectie van Marianne Design. 

Fijn weekend en hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1433 (Eline's Seagull & friends), COL1496 (Eline's Pelican), COL1497 (Eline's Sea side)
Craft stencil: PS8092 (Message in a bottle by Marleen)
Clear stamps: CS1024 (Strand)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Pretty Papers blocs: PB7058 (Eline's babies little miracles) - uni kleuren turquoise, PB7059 (Eline Autumn Whispers - A4) - uni kleuren oranje, PK9163 (Sea sparkle by Marleen), PK9170 (Wood Stone)
Rhinestones: CA3136 (Silver), CA3154 (Bronze)CA3157 (Light blue)

Overige materialen:
Stukje (dun) jute touw



2 opmerkingen:

  1. DANKJEWEL Marleen, dat ik jouw Live Event alsnog via jouw Facebook kon zien.
    Een Super Leuk Demo, zeg!!! Heb van genoten en weer wat geleerd.
    Lieve groetjes, Eva.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je mijn Live hebt gezien!
      Lieve groetjes, Marleen

      Verwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen