Buttons/pagina's

    

dinsdag 1 juni 2021

Je hebt VITAMINE ZEE nodig

Oudere en hele nieuwe materialen combineren blijft leuk! Bij deze kaart heb ik de pelikaan van Eline gecombineerd met een aantal van haar zeemeeuwen. Ze zagen een bootje drijven in zee en zijn er met z'n alle nieuwsgierig naartoe gevlogen om het eens van dichterbij te bekijken.

Deze kaart staat op het blog op de Marianne Design website, de werkbeschrijving om deze kaart zelf ook te maken vinden jullie daar op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/je-hebt-vitamine-zee-nodig

Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1433 (Eline's Seagull & friends), COL1496 (Eline's Pelikaan), COL1497 (Eline's Sea side)
Craftables: CR1402 (Bendy card)
Creatables: LR0581 (Bunting Banners)
Craft stencil: PS8093 (Paper boat)
Clear stamps: CS1024 (Strand)
Pretty Papers blocs: PK9162 (Ocean Adventure), PK9169 (Men only by Marleen)
Rhinestones: CA3136 (Silver)

3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Marleen. Grappig met de pinguïn-matroosjes 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Marleen met het 'gevouwen' bootje en zeemeeuwen met matrozenpetjes op. Ook de pelikaan van Eline past er zo leuk bij. Bedankt voor de leuke verjaardagskaart die je me stuurde.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit prachtig gemaakt! Super leuke kaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen