Buttons/pagina's

    

zaterdag 17 juli 2021

Lots of love

Vandaag in de Spotlight op het blog op de Marianne Design website de Creatable 'Gate folding - Jungle'. Natuurlijk ben ik ook met de stoere bladeren aan de slag gegaan en heb het gecombineerd met mijn trap en plantjes.

Ga voor de andere werkstukken naar de Spotlight op het blog op de Marianne Design website, zie: https://mariannedesign.nl/blog/spotlight-jungle-gatefolding

Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1374 (Box card - lantaarns), CR1463 (Marleen's shelves), CR1464 (Marleen's greenery)
Creatables: LR722 (Gate folding - Jungle)
Clear stamps: CS1079 (Wishes by Marleen)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Soft glitter paper: CA3143 (Gold)
Cork: JU0948 (Adhesive cork)
Pretty Papers bloc: PK9164 (Winter days by Marleen), PK9170 (Wood Stone)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3158 (Mint)


1 opmerking:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen