Buttons/pagina's

    

vrijdag 24 september 2021

Kerst wensen

Hoera! Ze zijn er!! De september collectie van Marianne Design met daarbij ook mijn Craftables 'Gingerbread dolls by Marleen' en de Craftables 'Candy by Marleen' zijn verkrijgbaar in de hobbywinkels. Jullie hebben bij de afgelopen tijd al het een en ander voorbij zien komen, maar ik ben ook ontzettend benieuwd wat jullie en andere kaartenmaaksters er mee gaan maken!

Wil je iets aan mij laten zien?
Op Instagram kun je de #bymarleenvandermost gebruiken, dan komt het vanzelf op mijn tijdlijn voorbij. Via Facebook kun je mij natuurlijk taggen in je berichtje en ook dan zie ik het werkstuk vanzelf. 

Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1488 (Presents by Marleen), CR1518 (Envelope set by Marleen), CR1562 (Slimline-mini Frames), CR1563 (Slimline-mini Windows), CR1564 (Gingerbread dolls by Marleen)
Creatables: LR0733 (Christmas stockings)
Clear stamps: CS1069 (Kerst post by Marleen)CS1070 (Christmas mail by Marleen)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Pretty Papers bloc: PK9172 (Frozen Winter)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3158 (Mint)
Push pins: CA3153 (Brass)


5 opmerkingen:

  1. Alweer 2 hele lieve kaartjes met de gingerbread dolls, ze blijven enig. En die mini slim windows zijn idaal voor kleine kaartje te maken. Ben heel blij met deze mallen. Fijne dag Marleen, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof deze kaarten met de gingerbreads die door het raam komen piepen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe kaarten met die leuke gingerbreads!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke slimline kaartjes met die leuke popjes.
    groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kerstkaarten met de nieuwe serie mallen. Grappig zijn de gingerbreads.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen