Buttons/pagina's

    

vrijdag 8 oktober 2021

Merry Christmas

Tijdens mijn FB live heb ik nog even snel iets in elkaar geplakt om te laten zien hoe je de sneeuwpop met de hoge hoed gebogen armpjes en het muziekboekje in elkaar zet. Eigenlijk was het al te leuk om weg te gooien, dus heb ik het kaartje verder afgemaakt.

Hartelijke groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Crafatables: CR1543 (Long Backgrounds by Marleen)CR1567 (Snowman by Marleen)
Creatables: LR0370 (Pinetree set), LR0724 (Straatlantaarn)
Clear stamps: CS1037 (Hello winter by Marleen)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Metallic paper: CA3140 (Mint)
Pretty Papers bloc: PB7062 (Eline's sparkling snow)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)


7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marleen

    Leuke kerst kaart lief de sneeuwpop
    Fijn weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, weggooien is zonde! Leuk kaartje zo met de zingende sneeuwpop. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaart!
    De sneeuw pop is vanmiddag bij mij op de mat gevallen.
    Ik vind de lantaarn er ook goed bijpassen.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.
    Weggooien dat kennen we niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk kaartje! natuurlijk niet weggooien. Gewoon iets van maken en dat is je gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die sneeuwpop is zo schattig en past goed bij het geheel. Waarom weggooien.... Ik vind het een super leuk kaartje. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen