Buttons/pagina's

    

zondag 10 oktober 2021

Oh denneboom, oh denneboom...

Misschien hebben jullie deze kaart al voorbij zien komen... hij staat op de aankondiging van de Demodag die ik op 23 oktober mag verzorgen bij Hobbyhuis Happy (zie hier rechts in mijn sidebar voor meer info). Maar naast zijn plekje op de flyer vond ik dat deze vrolijke kaart ook wel een plekje verdient hier op mijn blog. 

Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design:
Crafatables: CR1537 (Slim line frames), CR1567 (Snowman by Marleen)
Creatables: LR0370 (Pinetree set), LR0724 (Straatlantaarn)
Clear stamps: CS1036 (Hallo winter by Marleen)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Metallic paper: CA3140 (Mint)
Soft glitter paper: CA3144 (Soft glitter paper - Platinum)
Pretty Papers bloc: PB7062 (Eline's sparkling snow)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)


5 opmerkingen:

  1. Wow, wat superleuk al die zingende sneeuwpoppen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, geweldig, wat een prachtig koor, ik kan ze hier bijna horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk een koor van zingende sneeuwpoppen, dat ziet er erg gezellig uit.
    Kan ik zo ook boeken??? haha groetjes, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk!
    Een vrolijke Kerstkaart. Ik heb deze mal net binnen. Echter ben ik nu met de leuke stempeltjes bezig die ik van je heb overgenomen.
    Kikker komt morgen op mijn blog, ik heb je schuifkaart gemaakt:)Was heel leuk om te doen, een fijne uitleg.
    Nu zijn de hondjes aan de beurt, dus de sneeuwpop moet nog even wachten, hahaha.
    Ik heb te weinig tijd!!!
    Fijne week, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is echt erg leuk! De sneeuwmannen staan er zo leuk op!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen