Buttons/pagina's

    

zaterdag 16 oktober 2021

Sneeuwpop in de kou

Vandaag in de Spotlight op het blog op de Marianne Design website de Creatable 'Snowy window'. Ook ik ben weer voor deze Spotlight aan de slag gegaan. Zoals jullie kunnen zien heb ik het raam gecombineerd met mijn sneeuwpop en een aantal van mijn andere materialen. 

Ga voor de andere werkstukken met de naar de Spotlight op het blog op de Marianne Design website, zie: https://mariannedesign.nl/blog/in-de-spotlight-snowy-window

Hartelijke groetjes, Marleen

Pssst... vind je deze sneeuwpop ook zo leuk, maar heb je hem nog niet? Hou mijn blog en Instagram morgen dan goed in de gaten en maak kans om hem te winnen!


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1481 (Cupcake by Marleen - bloemetje)
Craftables: CR1478 (Poinsettia by Marleen), CR1486 (Christmas light Marleen), CR1542 (Potted plants by Marleen), CR1561 (Fijne Feestdagen Cirkel by Marleen), CR1567 (Snowman by Marleen)
Creatables: LR0370 (Pinetree set), LR0634 (Christmas green), LR0737 (Snowy window A6)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Metallic paper: CA3141 (Light blue)
Pretty Papers bloc: PK9170 (Wood Stone), PB7062 (Eline's sparkling snow)
Diamond gems: JU0938 (Light blue & blue)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3157 (Light blue)


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk raamtafereeltje. Mooi gemaakt Marleen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker heel erg leuk! Prachtig zo in het blauw. Daar hou ik van. Ik zag de weggever gelukkig voorbij komen. Leuk om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen