Buttons/pagina's

    

zaterdag 6 november 2021

Beertje tussen de sterren

Toen ik het nieuwe knipvel 'Eline's Polar bears' van Eline met de lieve ijsberen plaatjes zag, dacht ik gelijk bij het plaatje met het beertje dat naar de maan kijkt die moet ik combineren met mijn 'Fijne Feestdagen cirkel'. Dus heerlijk aan de slag gegaan met dit lieve plaatje en het mooie Pretty Papers bloc van Eline. 

Hartelijke groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1561 (Fijne Feestdagen Cirkel by Marleen), CR1573 (Chain of Stars)
Knipvel: AK0088 (Eline's Polar bears)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Soft glitter paper: CA3143 (Gold)
Pretty Papers bloc: PB7062 (Eline's sparkling snow)
Diamond gems: JU0938 (Light blue & blue)


4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk winters kaartje, die plaatjes met de ijsbeertjes blijven ook zo schattig!
    Fijn weekend!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super mooie gedaan. Zo’n lief geheel.
    Een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat n schattig kaartje, zo lief met die ijsberen thema en die leuke feestdagen mal. Prettig weekend Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen