Buttons/pagina's

    

dinsdag 9 november 2021

Gooi wat in mijn laarsje

Gisteravond is het Sinterklaasjournaal weer begonnen en kregen we al een kijkje op de stoomboot. Sinterklaas hebben we nog niet gezien, maar al wel zijn Pieten in de stuurhut. Wij kunnen niet wachten tot het zaterdag is en de schoenen en laarsjes weer bij de openhaard mogen worden gezet!

Wil je deze kaarten zelf ook maken? Dat kan!
De kaarten hieronder heb ik voor the Collection #107 gemaakt. De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn terug te vinden als download op de website van Marianne Design. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads

Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1489 (Schoen zetten by Marleen), CR1526 (Sinterklaas set by Marleen), CR1503 (Dreaming bear by Marleen - maan), CR1573 (Chain stars)
Creatables: LR0494 (Horizon Amsterdam), LR0556 (Forest trees - set of 3), LR0737 (Snowy window A6), LR0738 (Branch), LR0739 (Pieten by Marleen)
Clear stamps: CS1042 (Pietenpost by Marleen)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Pretty Papers bloc: PB7062 (Eline’s Sparkling Snow)
Rhine stones: CA3155 (Gold)

6 opmerkingen:

  1. weer een gaaf kaartje heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit kaartje en jouw Pieten zijn echt zwart;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe graag mee om samen met mijn nichtje ermee te knutselen. Maar ook leuk om voor haar er iets leuks mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gave kaart met mooie nieuwe mallen. Leuk gedaan zo met de maan achter het raam.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattige sinterklaas kaart heb je gemaakt. Ik heb de mallen al gekocht om een kaartje voor mijn achterkleinkind te maken, ik vind ze heel erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk idee om met het raam te werken. Mooi Sinterklaastafereel ! Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen