Buttons/pagina's

    

donderdag 28 april 2022

Bedankt dat jij er bent

Voor het nieuwste nummer van het Marianne Magazine mocht ik aan de slag met mijn nieuwe materialen van de mei collectie waaronder ook mijn 'bagtoppers'. Voor de mei collectie heb ik er twee mogen ontwerpen, de Collectables 'Bagtopper XOXO by Marleen' en de 'Bagtopper bow by Marleen'. Ook zijn er bijpassende cadeau zakjes uit gekomen de 'Gift bags clear' en de 'Gift bags kraft' en deze passen qua formaat perfect bij de bagtoppers. Super handig!

Wil je deze kaarten zelf ook maken? Dat kan!
De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn terug in Marianne Magazine #54.
Voor slechts € 13,95 heb je al een jaarabonnement.
Meer info: https://mariannedesign.nl/magazine

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1444 (Rosettes & labels – cirkeltjes), COL1508 (Bagtopper XOXO by Marleen), COL1509 (Bagtopper Bow by Marleen)
Clear stamps: CS1087 (Lieve teksten)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Pretty Papers bloc: PB7056 (Eline's Summer picnic)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3156 (Light pink), CA3158 (Mint)

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bag toppers. Ik had ze natuurlijk ook al gezien in het magazine. Op de MD website staat (helaas) nog niet de werkbeschrijving. We wachten gewoon geduldig af ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje Petra. Deze werkstukken heb ik gemaakt voor het Magazine, de werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn alleen terug te vinden in het magazine zelf en komen niet op de website te staan.
      Voor de werkstukken die gemaakt worden voor the Collection is de werkbeschrijving wel terug te vinden op de website bij de Downloads. De bagtoppers staan onder the Collection van mei, #133.
      Hartelijke groetjes, Marleen

      Verwijderen
  2. Helemaal leuk is dit geworden ! mooi ! leuk om te geven, leuk om te krijgen
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marleen,
    wat een leuke en lekkere giftbags zijn dit geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen