Buttons/pagina's

    

vrijdag 29 april 2022

Popcorn in een smoothie beker

Naast mijn leuke 'Bagtoppers' zijn er deze maand ook twee nieuwe Craft stencils uitgekomen van mijn hand. Ook met deze ben ik aan de slag gegaan voor het Marianne Magazine. Hieronder het eerste werkstuk, deze heb ik gemaakt met het Craft stencil 'Smoothie cup by Marleen'.

Wil je deze kaarten zelf ook maken? Dat kan!
De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn terug in Marianne Magazine #54.
Voor slechts € 13,95 heb je al een jaarabonnement.
Meer info: https://mariannedesign.nl/magazine

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1444 (Rosettes & labels – cirkeltjes), COL1508 (Bagtopper XOXO by Marleen)
Craft stencil: PS8121 (Smoothie cup by Marleen)
Clear stamps: CS1087 (Lieve teksten)
Pretty Papers bloc: PB7056 (Eline's Summer picnic)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3157 (Light blue)

3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke en vrolijke creatie Marleen. Ik vraag me alleen af wat die "witte dingen" die op wolkjes lijken zijn? Ik bedoel....wat moet het voorstellen? Vind ze wel grappig maar mijn fantasie kan er nu even niks van maken.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Petra, de witte wolkjes moeten popcorn voorstellen ;)

      Verwijderen
    2. Ik heb het in de gaten. Was nog wel vroeg opgestaan en had dat echt niet in de gaten. Voel me nu wel een beetje dom...hahaha

      Verwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen