Buttons/pagina's

    

dinsdag 28 juni 2022

Close your eyes and make a wish

Ook deze kaart mocht ik maken voor the Collection #115. Gemaakt met mijn nieuwste materialen van de juli collectie van Marianne Design, de Collectables 'Hot air balloon by Marleen' en de Craftables 'Basic circles by Marleen' en de Craftables 'Congratulations circle by Marleen'.

Wil je deze kaarten zelf ook maken? Dat kan!
Zoals ik hierboven al schreef is deze kaart terug te vinden in the Collection #115. Op de website van Marianne Design vind je dus weer de bijbehorende download met de werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1474 (Eline's Cute Fox), COL1475 (Eline's Owl), COL1509 (Bagtopper bow by Marleen – gouden vlinders),  COL1514 (Air balloon by Marleen)
Craftables: CR1538 (Slim line banners), CR1596 (Congratulations circle by Marleen), CR1597 (Basic circles by Marleen)
Clear stamps: CS1079 (Wishes by Marleen)
Pretty papers bloc: PK9175 (Rainbow)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3163 (Ice Blue)

Florence Cardstock: 
002 - Raffia
005 - Lemon yellow
010 - Mango
017 - Rose
019 - Pink
023 - Cupid
044 - Sky
060 - Spa
096 - Black
097 - White

Overige:
Wit fluweelkarton voor de basiskaart, lichtbruin, kraft lichtbruin en lichtroze

1 opmerking:

  1. Wat een mooie lieve kaart je kan er al die lieve dieren in verwerken
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen