Buttons/pagina's

    

zondag 26 juni 2022

Hip Hip Hooray - Happy Birthday

De juli collectie is verkrijgbaar in de hobbywinkels. Ook deze maand vinden jullie weer verschillende ontwerpen van mijn hand, waaronder de Collectables 'Stargazing by Marleen', de Collectables 'Hot air balloon by Marleen' en de Craftables 'Congratulations circle by Marleen' die ik op de werkstukken hieronder gebruikt heb. 

Wil je deze kaarten zelf ook maken? Dat kan!
Deze kaarten zijn terug te vinden in the Collection #115. Op de website van Marianne Design vind je dus weer de bijbehorende download met de werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1437 (Eline's mice family), COL1489 (Eline's Hamster), COL1513 (Stargazing by Marleen), COL1514 (Air balloon by Marleen)
Craftables: CR1583 (Slimline Grass-Horizons-Clouds), CR1596 (Congratulations circle by Marleen)
Clear stamps: CS1079 (Wishes by Marleen)
Pretty papers bloc: PK9174 (Springtime – licht groen dessinpapier), PK9175 (Rainbow)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3163 (Ice Blue)

Florence cardstock:
002 - Raffia
004 - Asparagus
005 - Lemon yellow
008 - Grapefruit
010 - Mango
019 - Pink
023 - Cupid
047 - Water
052 - Steel
095 - Anthracite
096 - Black
097 - White

Overige:
Wit fluweelkarton voor de basiskaart, lichtbruin, kraft lichtbruin en lichtroze

4 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen