Buttons/pagina's

    

maandag 1 augustus 2022

Eline's Dieren DIY verjaardagskalender - Augustus

September vorig jaar is de geweldig leuke Eline's Dieren DIY verjaardagskalender uitgekomen. 

Mijn idee was om elke eerste van de maand een pagina te laten zien. Vandaag is het 1 augustus dus hierbij mijn op een na laatste maand op de kalender... september is echt de laatste. 

Het vullen van deze maand was natuurlijk een inkoppertje, haha. Mijn autootje is uitgekomen in de augustus collectie van Marianne Design, dus meneer Muis gaat lekker op pad in zijn auto door de jungle! Hij kan genieten van een avontuurlijk vakantie, hihi... ik denk dat mevrouw Muis gewoon lekker met een vliegtuigje naar de jungle lodge reist. 

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1437 (Eline's mice family), COL1483 (Beach Outfits - hoedje), COL1493 (Eline's Kitchen accessories - sjaaltje en mes), COL1515 (Car by Marleen)
Creatables: LR0542 (Suitcase), LR0667 (Tropical leaves), LR0775 (Autumn leaves)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Kalender: PB7061 (Eline's Dieren DIY Verjaardagskalender)
Rhine stones: CA3154 (Bronze), CA3157 (Light blue), CA3158 (Mint)

Florence cardstock:
002 - Raffia
006 - Honey
013 - Mandarin
017 - Rose
049 - Denim
066 - Anise
074 - Frog
077 - Broccoli
078 - Pine
087 - Concrete
096 - Black
097 - White

Overige:
Kraft lichtbruin

Inmiddels is dit de 11de maand die ik van de kalender heb gedecoreerd en zoals jullie hieronder kunnen zien wordt de kalender steeds mooier!


Klik op het overzicht om deze te vergrootten.

Met het label 'Eline's Kalender' in de sidebar rechts, kun je al deze blogberichten met de grote foto's en gebruikte materialen terugvinden.

7 opmerkingen:

  1. Ik denk ook dat mevrouw Muis van luxe houdt en zich niet hobbelend en bobbelend door de jungle laat rijden door haar man, de coureur.
    Erg leuk, Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk! Misschien wil meneer muis wel even rust ennis hij in zijn eentje op pad, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke aanvulling voor je kalender. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou met meneer muis mee gegaan zijn!
    Prachtig geworden, deze maand :)
    Liefs mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De maand augustus is ook erg leuk gedecoreerd. Leuk om een overzicht van de andere kalendermaanden te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen