Buttons/pagina's

    

zaterdag 1 juli 2023

GiveAway - 5 jaar Design byMarleen

MEEDOEN, KAN NIET MEER, DE WINNAAR IS BEKEND.

Op 3 juli 2018 zat ik bij de Kamer van Koophandel om mijn ontwerpbedrijfje Design byMarleen in te schrijven. Eind augustus 2018 kwam mijn eerste set Craft stencil die ik voor Marianne Design mocht ontwerpen uit! Wat een feest was dat!!


Nu 5 jaar later heb ik maar liefst 150 producten en de cover van de Advent Calendar 2022 voor Marianne Design mogen ontwerpen. Daar ben ik Marianne erg dankbaar voor! Een deel van die ontwerpen heb ik zelfs samen met Eline Pellinkhof mogen maken. Zij is mijn favoriete ontwerpster en de super lieve creatieve mentor, waar ik onwijs veel van heb mogen leren.


Ik ontwerp nog steeds met heel veel plezier nieuwe materialen en ook maak ik daar heel graag voorbeelden mee. (Ssst... de komende maanden komen er nog 12 nieuwe producten aan van mijn hand!!)

Tijd voor een klein feestje op mijn blog. Ter ere van het 5 jarig bestaan van Design byMarleen ga ik een grote GiveAway verloten!

Deze GiveAway bestaat uit:
- het Craft stencil Milk karton by Marleen (PS8112)
- het Craft stencil Party cake by Marleen (PS8057)
- het Craft stencil Beehive by Marleen (PS8118)


Zo doe je mee:
- Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een gezellige felicitatie achter.
- Meedoen kan tot en met maandag 3 juli 2023.
- Delen is lief.

Op dinsdag 4 juli 2023 loot ik de winnaar, dus vergeet niet om dan te kijken of jij de gelukkige bent!

Extra kans maken? Meedoen kan ook via mijn Instagram!

Hartelijke groetjes, Marleen

Deze giveaway word op geen enkele manier onderschreven, gesponsord of gepromoot door Instagram en/of Blogger.

71 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je mijlpaal 🥳 Leuk om te winnen ben 5 juli jarig. Jou mallen zijn super leuk om kaarten mee te maken .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je 5 jarig jubileum verheug mij nu al op de komende 🎉🎉🎉🎉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! Tjonge 5 jaar alweer🎈

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lian Swagemakers1 juli 2023 om 08:14

    Van harte gefeliciteerd. Dat gaat snel. Ik heb heel wat van je ontwerpen aangeschaft en gebruik ze ook veel. Kijk ook altijd uit naar de voorbeelden en vooral de lives. Vaak laat je iets zien waar ik zelf niet aan zou denken. Op naar de 10 jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations with the 5 year anniversary.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! Een aantal van jouw producten zijn de afgelopen tijd bij mij weer helemaal favoriet: de plantjes en, meer recent, de boeken. Superleuk om mee te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je 5 jarig jubileum. En of dat een felicitatie waard is. Zo knap en stoer dat je deze stap gezet hebt! Ik geniet er altijd van wat jij ontwerpt en maakt en jouw voorbeelden zijn voor mij een bron van inspiratie. Soms denk ik ga het net doen als jij, maar dat gebeurd eigenlijk nooit omdat ik dan er mijn eigen draai aan geef en het een heel ander iets wordt. En dat is nou juist het mooie van deze mooie hobby die we hebben. Ik zou zeggen ga zo door, en ik hoop nog heel lang van jouw creaties en ontwerpen te genieten. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dat is nog eens een leuke mijlpaal,wij mogen dan hier ook al wat jaartjes van meegenieten. Benieuwd naar je volgende ontwerpen. Van harte gefeliciteerd en nog heel veel plezier met verder ontwerpen, kunnen wij hier ook nog jarenlang van genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dat is nog eens een leuke mijlpaal,wij mogen dan hier ook al wat jaartjes van meegenieten. Benieuwd naar je volgende ontwerpen. Van harte gefeliciteerd en nog heel veel plezier met verder ontwerpen, kunnen wij hier ook nog jarenlang van genieten :)

    Zo nu ben ik niet anoniem :) Dit gebeurt vaker bij jouw blog, waarom geen idee, want ik was al ingelogd voordat ik de reactie publiceerde.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je 5 jarig bestaan.
    Wij mogen van de mooie ontwerpen gebruik maken., en hopen er nog jaren van mogen genieten met het maken van onze creaties. Dankjewel.
    En heel veel succes met het ontwerpen in de toekomst.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congratulations on your milestone, wow!
    I love your products, they are amazing.
    crafty hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh dit is geweldig. 5 jaar... das al een mijlpaal. Doe er zeker nog 50 jaar bij want jouw ontwerpen zijn top. Ben helemaal fan. Een dikke, dikke proficiat vanuit België. Veel liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik geniet altijd van je live en ik heb al veel kaarten gemaakt door ideeën die ik op doe door je blog of live. Veel van wat je ontwerpt, vind ik erg leuk. Ik hoop dat je nog lang doorgaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met dit jubileum. Op naar nog meer creatieve jaren. Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe collectie.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal Marleen! Je hebt me nieuwsgierig gemaakt naar je nieuwe ontwerpen. Nog veel succes de komende jaren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met 5 jaar Design byMarleen.
    Wat ontzettend gaaf dat je al 150 producten mocht ontwerpen.....ga zo door ik hoop er nog lang van te mogen genieten!
    Heel veel succes met je verdere ontwerpen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow wat een feest al 5 jaar design by marleen en 150 producten ontworpen gefeliciteerd met deze mijlpaal ik ben benieuwd wat er nog allemaal gaat komen
    ik doe graag mee met de verloting
    heel veel succes met alle verdere ontwerpen ik ben fan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mijlpaal! 5 jaar met prachtige samenwerkingen en producten op de markt. Ik wens jou nog veel succesvolle jaren toe en ik ben heel benieuwd naar de nieuwe producten.
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kirsten van den Berg1 juli 2023 om 11:16

    Wat vliegt de tijd, van harte gefeliciteerd! Zoveel mooie ontwerpen al, maar hopelijk voor ons komen er nog een heleboel bij! 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal en doe er nog vele jaren bij met je prachtige ontwerpen.
    Altijd leuk om een kansje te maken op iets moois van jouw hand.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a fun journey this must have been for you. Congratulations Marleen! I have so many of yours and Eline's adorable animal dies in my stash of supplies. Marianne is blessed to have you on her team. You are an amazing designer and I'm so pleased to support you!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super gefeliciteerd ,net deze leuke mijlpaal en natuurlijk waag ik ook een gokje en zeg ga zo door met het ontwerpen het is altijd weer supergaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Woow wat vliegt de tijd gefeliciteerd ga zo door met de leuke ontwerpen die je maakt maak er graag en veel gebruik van mits ik het heb! Graag doe ik weer mee om een gokje te wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat met dit mooie jubileum. Ik heb in die 5 jaar al aardig wat van jouw hand verzameld. Geen straf voor me als je er nog een paar jaar mee doorgaat. Heel tof dat je ook altijd zelf voorbeelden maakt (vooral bij de stencils weleens handig).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte gefeliciteerd Marleen, met deze bijzonder mooie mijlpaal. Ik werk graag met je materialen en hoop dan ook dat er nog heel veel nieuwer creaties mogen volgen in de komende jaren!🎉

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Al vijf jaar mogen wij genieten van jou superleuke creaties. Van harte gefeliciteerd met dit jubileum. Op naar de volgende vijf . Ik doe graag mee met de verloting.
    Gr. Ellen van Maaren

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Congratulations on your 5th anniversary!
    Your products are really amazing and useful! I love crafting with them.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met deze 5 jaar en zulke mooie spulletjes in al die jaren ga zo door want er zijn met mij vele die ervan genieten. Ik loot graag mee ben deze maand jarig zou leuk verjaardagscadeau zijn. Cristine knutselmuts

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jeetje, wat vliegt de tijd! We zijn zo'n beetje tegelijk begonnen met het blog. Ik heb je altijd gevolgd en met bewondering gezien hoe snel jouw volgersaantal groeide. Ook wist je volgens mij al snel welke kant je uit wilde en welke soort kaarten je wilde maken. Jouw creaties zijn altijd om door een ringetje te halen! Niet gek dat je opgemerkt werd en dat je mocht gaan ontwerpen. Het is een mooie aanvulling van wat er allemaal is en zo leuk op elkaar afgestemd. Het lijkt simpel maar het is altijd weer zo goed doordacht. Je kunt alleen maar trots zijn op wat je hebt bereikt, gecombineerd met je gezin met jonge kinderen, petje af. Blijf die droom leven! Hartelijke groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Congratulations on your 5th anniversary! Thank you for the chance to win your fun prize package! Wonderful designs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Autocorrect seems to want to change my name to Dennis, but I am Denise!

      Verwijderen
  31. Gefeliciteerd met je 5 jarig bestaan en alle super leuke artikelen en mooie voorbeelden.groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Proficiat met jullie 5 jaar jubileum. Wat gaat de tijd snel. Graag doe ik mee met de GiveAway.
    Het zijn steeds mooie en prettige ontwerpen doe zo voort !
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow 5 jaar alweer, van harte gefeliciteerd! 🥳🎈Dankjewel voor al je toffe ontwerpen en de inspiratie die je doormiddel van je creaties geeft! Iedere maand kijk ik weer uit naar de nieuwe release, ik hoop dat er nog veel ontwerpen van jou langs mogen komen! Liefs, Natascha Dekker/ Creastories

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd Marleen! Jeetje weer al 5 jaar, wat gaat de tijd snel .
    Ik kijk er al naar uit wat je nog allemaal verzonnen en gemaakt hebt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Marleen, van harte gefeliciteerd met je eerste lustrum! Wat geweldig dat je zo succesvol bent! Maar je ontwerpen zijn dan ook fantastisch! En leuk dat er weer zoveel van jouw hand gaat verschijnen! Daar mag je heel trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wow Marleen al 5 jaar gefeliciteerd , ik hoop dat je ook nog heel lang doorgaat hier liggen er al verschillende in mijn hobbykamer die met regelmat gebruikt worden maar kijk ook altijd erg uit naar de nieuwe serries die je maakt (zelden dat er niets leuks bij zit) dus ga zo door
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hier mag je terecht heel trots op zijn. Heel wat van je snijmallen heb ik aangeschaft en ik ben benieuwd wat er nog gaat komen. Je hebt een hele leuke stijl van ontwerpen. Doe daar nog zeker maar 5 jaar bij! Groetjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd ,5 jaar al leuke ontwerpen maken .Ga zo nog een tijdje door want geniet van al je mooie ontwerpen.
    Ook je voorbeelden zijn altijd mooi gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met het vijfjarige bestaan van je bedrijf. Succes voor de komende jaren en ben benieuwd wat je nog allemaal gaat ontwerpen. Groetjes Marlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wow 5 jaar al weer!! Van harte gefeliciteerd. En ja die appel was denk ik het eerste ontwerp van je dat ik hier ook in huis heb.
    Zo leuk wat je allemaal maakt. Dat je nog maar lang door mag ontwerpen. ben benieuwd wat je de komende maanden weer in petto hebt.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Proficiat met je 5 jarig jubileum. Ik hoop dat we nog vele jaren van je nieuwe ontwerpen mogen genieten. Ik kijk in ieder geval al weer uit naar je nieuwe ontwerpen.
    Ik wil graag een kansje wagen op de GivAway..

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd met het 5 jarig jubileum, en ik ben razend nieuwsgierig naar je nieuwe ontwerpen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Van harte gefeliciteerd en natuurlijkedoe ikgraag mee met de geweldige winactie.😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Van harte gefeliciteerd!! Wat veel, 150!! Op naar nog veel leuke ontwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Lianne Broeders -Vincent3 juli 2023 om 09:31

    Hartelijk gefeliciteerd
    Loot graag mee en op naar de volgende 5 jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Van harte met deze mijlpaal en ga vooral zo door met leuke ontwerpen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd met deze mijlpaal ik hoop dat er nog vele volgen. Groetjes Hedwig Voorbraak

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Van harte gefeliciteerd je maakt prachtige ontwerpen hopelijk ogen vele haren kijk er naar uit

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Van harte gefeliciteerd! En wat een mooie ontwerpen heb je de afgelopen tijd gemaakt! Ik doe heel graag mee met deze superleuke winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Van harte gefeliciteerd🥳. Ben ontzettend blij dat ik je blog ontdekt heb. Jouw creaties zijn gewoon “top”. Gewoonweg prachtig dat we mee mogen genieten van jouw prachtige ontwerpen! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Van harte gefeliciteerd met je jubileum. Wat maak je toch prachtige ontwerpen.
    Op naar de volgende 5 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Van Harte Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal. Ik ben groot fan van je mooie ontwerpen. Ik wens je nog veel ontwerp opdrachten toe met je nw bedrijfje.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Van Harte Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal. Ik ben groot fan van je mooie ontwerpen. Ik wens je nog veel ontwerp opdrachten toe met je nw bedrijfje. Nog even mijn reactie, maar nu niet anoniem.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Van harte gefeliciteerd met uw 5 jarig bestaan. Nog veel geluk en plezier in uw verdere carrière. Ik geniet steeds van uw ontwerpen. Groetjes Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Andrea de Laat-Piek.3 juli 2023 om 11:25

    Gefeliciteerd met je houten jubileum. Nou vind ik hout niet zo passen bij jouw ontwerpen🤣. Ik hoop dat we allemaal nog vele jaren van jouw creaties mogen genieten. Groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hartelijk gefeliciteerd met dit lusterum. Ik ben blij met alle mooie dingen due jij maak. Wat geweldig dat je dit prachtige pakket gaat verloten.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gefeliciteerd met dit jubileum en hoop dat je nog veel mooie dingen mag ontwerpen

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Van harte gefeliciteerd met het 5-jarig jubileum! Complimenten voor de ontwerpen. Ik kijk uit naar de 12 nieuwe producten die binnenkort uitkomen en de vele die nog gaan komen. Wat een super toffe GiveAway!!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Van harte gefeliciteerd met het 5 jarig jubileum, we hopen nog veel mooie ontwerpen te ontvangen, en daarmee super leuke kaarten ed te maken👍🏻👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Van harte gefeliciteerd super tof. Ik zou deze prijs zeker willen toevoegen aan mijn verzameling. Kan ik weer wat leuks met mijn kids knutselen.
    Groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! Je maakt geweldig leuke dingen die ik graag gebruik op mijn kaarten! Op naar de volgende 5 jaar! Groetjes Simone.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hartelijk gefeliciteerd en dat we nog lang van je inspiratie mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Van harte gefeliciteerd Marleen, met de eerste 5 jaar! Zo super knap van en laat je leuke ideetjes maar komen, je ontwerpen zijn fantastisch! Ik verheug me op de nieuwe ontwerpen die gaan komen! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Van harte gefeliciteerd met deze mooie creatieve tijd, je maakt zulke mooie mallen en dan de kaarten ook super, ga zo door dan zijn er vele die daar heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Als Hellevoeters onder elkaar, wil ik je van harte feliciteren met dit eerste lustrum Marleen en dat er nog maar vele mogen volgen ‘en dat ik lang genoeg mag leven om je blog en spullen te kunnen volgen. ❣️🧑

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Van harte gefeliciteerd met je 5-jarig jubileum. Ik geniet altijd van jouw mooie creaties. Ben benieuwd wat voor leuke ontwerpen er weer aan komen. Hopelijk ga je nog lang door met je leuke ontwerpen, dan kunnen wij daarvan blijven genieten!
    Veel liefs, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hoi Marleen, van harte gefeliciteerd met je jubileum. Je maakt al 5 jaar prachtige ontwerpen waarvan ik er al heel wat heb. Ik snap niet waar je iedere keer de inspiratie weer vandaan haalt, maar ik ben er iig groot fan van.
    We zullen ongetwijfeld nog heel wat mooie ontwerpen van je voorbij zien komen. Ga vooral zo door.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een mooie mijlpaal! Van harte gefeliciteerd en ik wens je nog vele creatieve jaren! Groetjes Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Waag ook hier maar een kansje! Super gave Give away, wat een verwennerij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Gefeliciteerd met jouw 5-jarig jubileum als ontwerper bij MD. Ik ben een groot fan van jou. Je maakt prachtige ontwerpen en geweldige voorbeeldkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen