Buttons/pagina's

    

zaterdag 27 augustus 2022

Heerlijk wandelen in de sneeuw

Met de nieuwste Craftables die ik voor de september collectie mocht ontwerpen neem ik jullie mee het bos in op zoek naar beren! Op mijn kaart hieronder wandelen moeder beer en haar kleintje heerlijk in de sneeuw.

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
D
eze kaart staat op het blog op de Marianne Design website, dus daar vinden jullie de werkbeschrijving en gebruikte materialen op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/heerlijk-wandelen-in-de-sneeuw

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1483 (Trees by Marleen), CR1574 (Chain of Snowflakes), CR1597 (Basic circles by Marleen), CR1600 (Let it snow circle by Marleen), CR1601 (Bears by Marleen), CR1602 (Pine trees by Marleen)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Metallic paper A4: CA3176 (Light blue)
Pearl paper: CA3166 (White)
Knipvel: VK9596 Winter landscapes
Pretty Papers bloc: PK9180 (Serenity)
Paper set: PB7063 (Hoera een jongetje)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3163 (Ice Blue)

Florence cardstock:
054 - Maritime
084 - Tin
096 - Black
097 - White

Wit fluweelkarton voor de basiskaart

7 opmerkingen:

  1. Your card is super cute. I'm in love with these adorable polar bears!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige winterkaart Marleen
    Je malken zijn super leuk !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enige ijsberen zo. En met die geweldige ronde stans is het weer een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de enige beren erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart met die snoezige ijsbeer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen