Buttons/pagina's

    

maandag 29 augustus 2022

Winnaars GiveAway - Winterbos

Weer onwijs bedankt voor de vele leuke en lieve reacties op mijn blog en Instagram op deze GiveAway. Geweldig fijn dat er zoveel enthousiasme is over mijn weggevers. 

Ook deze keer had ik weer twee setjes om te verloten en de winnaars daarvan zijn geworden...


De winnares van mijn blog is GerJanne en jij hebt setje 1 gewonnen!

De winnares van mijn Instagram is renskescreaties en jij hebt setje 2 gewonnen!

Dames van harte gefeliciteerd met het winnen van een van de setjes van deze GiveAway! Zouden jullie mij een berichtje willen sturen met daarin jullie adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat het setje jullie kant op gaat.

Bedankt allemaal voor het meedoen en tot een volgende GiveAway.
Houd het goed in de gaten want ook de komende maanden komt er heel veel leuks uit van mijn hand en waarschijnlijk komt er ook nog een weggever van Eline en mij samen! JEEY!!!

Hartelijke groetjes, Marleen

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames en Marleen bedankt voor deze weggeefactie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames en Marleen bedankt voor deze actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd dames. Marleen bedankt voor de kans. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Marleen, dankjewel voor al je mooie ontwerpen en de kans om deze sets te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo blij mee! Ik heb al gereageerd, ook via de mail! Je ontwerpen zijn echt allemaal even mooi. Was best moeilijk kiezen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GerJanne en Renske gefeliciteerd. En Marleen bedankt voor deze actie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!
    Leuk dat je deze kans biedt.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen