Buttons/pagina's

    

woensdag 23 november 2022

Sint & Piet

Bij heel veel kaarten en andere werkstukken voor Sinterklaas ga ik al snel aan een bijpassend Sinterklaas liedje denken, hihi. Bij deze schiet gelijk het liedje 'Piet ging uit fietsen' in mijn hoofd. Zoals jullie zien is het vandaag niet een hele ingewikkelde kaart... maar niet minder leuk denk ik! 

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design:
Craftables: CR1526 (Sinterklaas set by Marleen), CR1605 (Text labels)
Creatables: LR0739 (Pieten by Marleen), LR0781 (Layout 4 squares)
Clear stamps: CS1113 (Sinterklaasliedjes en zo)
Metallic paper: CA3173 (Copper)
Mirror paper: CA3137 (Red)
Paper set: PK9182 (Pakjesavond by Marleen)
Rhine stones: CA3155 (Gold), CA3159 (Red)

Florence cardstock: 
031 - Ruby
097 - White
099 - Kraft

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Marleen....het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn zie je wel!
    Ook de schoencadeautjes hieronder zijn super leuk.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een heel mooie kaart, dankjewel voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met grappige stansen, alleen jammer dat er geen enkele relief in zit.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen