Buttons/pagina's

    

donderdag 17 november 2022

Winnaar GiveAway - Pakjesavond

Hartelijk bedankt weer voor de vele leuke en lieve reacties op mijn blog en Instagram. Er zaten deze keer zelfs de mooiste gedichtjes bij! Ik heb ze weer met veel plezier gelezen.

Vandaag is het tijd om de winnaar van de deze Sinterklaas Give Away bekend te maken, en dat is deze keer een dame die mee heeft gedaan via mijn blog: 

De winnares is Eva van Buuren!

Van harte gefeliciteerd met het winnen van deze GiveAway! Zouden je mij een berichtje willen sturen met daarin je adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat het setje jou kant op gaat.

Bedankt allemaal voor het meedoen en tot een volgende GiveAway, want ook in het nieuwe jaar gaat er weer heel veel leuks van mijn hand uitkomen!

Hartelijke groetjes, Marleen

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd hoor met je leuke spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Eva en dank Marleen voor de kans dit te winnen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd Eva!! veelplezier met de spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow…Wat een Feest!!
    Ooh, wat ben ik toch gelukkig zeg, ik heb dat Fantastische Sinterklaas set gewonnen!!
    Ik kon mij ogen niet geloven, toen ik mijn naam zag staan (heb nog nooit wat gewonnen, hihihi).
    Lieve Marleen, Super Super BEDANKT!! Ik ben er ontzettend BLIJ mee…
    Gauw ga ik ermee de kaart proberen te maken die jij ons liet zien op je FB Live. Zooo Leuk!
    Voor mijn dochter en kleinkids…

    En dan ook nog mijn Dank aan de andere dames voor de Felicitaties!! Wat een leuke hobby hebben we toch?!

    Lieve groetjes van Eva.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Eva en veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd. Verl plezier met de prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Eva, veel plezier met je prijs! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen