Buttons/pagina's

    

dinsdag 14 februari 2023

Berelief cadeautje

Voor de februari collectie heb ik naast de eendjes en lisdodde nog meer leuks mogen ontwerpen. Namelijk de Collectables 'Bagtopper Pacifier by Marleen' en drie sets met geboorte stickers!

Wil je dit lieve geboortecadeautje zelf ook maken? Dat kan!
De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn terug in Marianne Magazine #57.
Voor slechts € 13,95 heb je al een jaarabonnement voor dit mooie magazine vol inspiratie.
Meer info: https://mariannedesign.nl/magazine

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1508 (Bagtopper XOXO by Marleen - krullen), COL1522 (Bagtopper pacifier by Marleen)
Bags: LR0042 (Gift bags)
Paper set: PB7063 (Hoera een jongetje), PB7064 (Hoera een meisje)
Rhine stones: CA3154 (Bronze)
Rhine stones: CA3136 (Silver)
Stickers: CA3184 (Opa & Oma by Marleen)

Florence cardstock:
002 - Raffia
096 - Black

Wit fluweelkarton voor de basis van de bagtopper (Craft Emotions)

6 opmerkingen:

  1. Hij is weer superleuk. Helaas maak ik te weinig baby kaarten voor ouders of grootouders. Dat is voor mij ook de reden waarom ik deze "serie" over geslagen heb. Hij is wel echt erg leuk.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker Berelief! Heel mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat gaaf heb binnenkort nog een kraamcadeautje voor iemand nodig.
    Deze ga ik onthouden.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Marleen,
    Hoe lief is dit! Super hoe je de sokken bij de beer paste, of was het andersom? ;o)
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen