Buttons/pagina's

    

zondag 12 februari 2023

GiveAway - Eendjes & Lisdodde

Jullie hebben ze vast en zeker al ergens voorbij zien komen... de nieuwste Craftables 'Ducks by Marleen' en 'Cattails by Marleen' die ik heb mogen ontwerpen voor de februari collectie van Marianne Design. Heb je ze nog niet, maar zou je ze wel heel graag willen? Dan is dit je kans! Ik ga iemand blij maken met het setje hieronder.

Het setje bestaat uit:
- de Craftables Ducks by Marleen (CR1619)
- de Craftables Cattails by Marleen (CR1620)

Meedoen met de GiveAway kan zowel via mijn Blog als mijn Instagram.
Meer kans maken...? Meedoen mag zoals altijd op beide!

Zo doe je mee:
- Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter.
- Meedoen kan tot en met dinsdag 14 februari.
- Delen is lief.

Op woensdag 15 februari loot ik de winnaar, dus vergeet niet om dan te kijken of jij deze keer misschien de gelukkige winnaar bent!

Extra kans maken? Vergeet niet ook mee te doen op mijn Instagram!
Ga naar: https://www.instagram.com/marleenvandermost/

Hartelijke groetjes, Marleen

46 opmerkingen:

  1. Oh Marleen , wat een leuke gave A way.
    Super leuk zijn deze nieuwe mallen weer.
    Leuk voor lente kaartjes
    Dankjewel voor deze kans.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee.
    Lijkt me leuk om een voorjaarskaartje of babykaartje mee te maken.
    groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier krijg je toch zin van om leuke lentekaartjes mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie met deze mallen zulke leuke en mooie creaties voorbij komen! Ik doe heel graag mee!šŸ˜šŸ€ Groetjes, Natascha Dekker /CreaStories

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke give away, natuurlijk doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie set die je gaat verloten. Ik wil graag een kansje wagen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een superleuke weggever Marleen. Hartelijk dank daarvoor. Ik doe graag mee.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke weggever! De eendjes zijn zo leuk! Ik loot heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. DƔt is weer een leuke weggever. Ik loot graag mee om er ook van die mooie kaarten mee te kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh wat een prachtige wegggever. Ik loot graag mee… want het lijkt me zo leuk om er kaartjes mee te maken. Heb ze al regelmatig bij jou voorbij zien komen op de leuk gemaakte kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je toch weer ontzettend leuke eendjes ontworpen.
    Ik zie er de mooiste kaarten mee voorbij komen en doe graag een gokje.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze zijn weer superleuk en ik als ik ze mocht winnen heb ik er gelijk een mooie bestemming voor. MIjn vader is afgelopen maanden flink ziek geweest en moet inmiddels 3x per week dialyseren. Voordat hij ziek werd had hij altijd eendjes waar hij graag mee bezig was en voor zorgde. Dus een kaart met mooie eendjes er op zal hij zeker waarderen.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn weer zo schattig en al zulke leuke voorbeelden gezien. Ik loot graag mee. Groetjes cristine knutselmuts

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw weer heel gaaf en doe graag mee. Leuk om met mijn vriendin mee te knutselen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What an amazing die sets. I just love these ducks. I have my fingers crossed.
    Thanks for the chance to win.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is so cute, thank you so much for the chance to win.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Marleen, wat een prachtige ontwerpen weer! Om blij van te worden. Ik doe daarom graag mee aan de verloting. Groetjes van Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze vind ik zoooo liefelijk šŸ„°

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind die eendjes zo lief!! Daar zou ik erg blij van worden als ik die zou winnen!
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo leuk die eendjes, prachtige kaartjes heb ik er al mee gezien.
    Het lijkt me leuk om hiervoor een kansje te wagen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Graag doe ik weer mee met de verloting van de schattige eendjes, groetjes van Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuk dat je ze weggeeft, ik loot graag mee!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love the ducks and cattails! Fabulous dies! Thanks for the chance!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat zijn de eendjes toch schattig,graag loot ik mee.
    Groetjes Odette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik loot heel graag mee. Ingrid v.d Dijk

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke GiveAway,ik doe graag mee
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Alle eendjes zwemmen in het water,
    Falderalderiere, falderalderare.wat zijn ze weer leuk! Leuk om in de verjaardagskalender te verwerken . Daarom waag ik ook voor een kansje op de leuke eendjes. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke aktie, Ik doe graag mee. Zo leuk voor de voorjaars kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een gave giveaway, waar ik graag aan meedoe.
    Bedan kt voor de kans.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat weer leuke malletjes en al zoveel leuke dingen van gezien.
    Dus doe ik graag mee .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk setje weer.
    Ik loot graag mee.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke serie is het toch weer. Ik loot graag mee voor deze prachtige give away

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Supergave set waar ik mij graag voor opgeef een kansje te wagen. Je zal het maar winnen. Je maakt mooie ontwerpen, ik geniet ervan. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk deze set met eendjes ik doe graag mee
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een superleuke weggever Marleen het zijn echte leuke stansjes. loot graag mee. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik loot graag mee met deze superleuke voorjaarjaars give away
    Leuke set met eendjes
    Dus ik waag ook een kansje gr diny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een leuke giveaway met de schattige eendjes ik doe graag mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ga er gewoon spontaan van zingen!! Lief dat je deze leukerds cadeau gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuke actie weer wil graag weer mee doen aan de loting van deze leuke serie iedereen susces met de loting fijne dag Groetjes Mariƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  40. I would love to be a winner of these darling ducks. What a generous giveaway. Thanks for the chance to win, Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een gave giveaway Marleen....daar doe ik graag aan mee!
    Groetjes en bedankt voor deze kans,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo Marleen,
    Die nieuwe leuke eendjes van jou heb ik nog niet. Ze zijn wel heel schattig en ik heb al mooie kaartjes op je blog gezien.
    Ik waag dus graag een kansje.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik doe heel graag mee! Zo leuk al die beestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt, stuk voor stuk fantastisch, wij hebben met deze mallen afgelopen zaterdag, bij hobbyhuis Happy een leuke workshop mee gehad, en wil ik ook graag meeloten voor deze setjes

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik had hierboven een berichtje achtergelaten om mee te loten voor die prachtige setjes, maar ik zie dat het op anoniem is binnengekomen, wij hebben er afgelopen zaterdag bij hobbyhuis Happy een leuke kaart mee gemaakt, en jou kaarten zijn fantastisch mooi, ik heb zo’n zin om mooie Lentekaarten te gaan maken met deze mallen

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ook op je blog doe ik graag mee met de poging om deze leuke giveaway te winnen. Heb al zoveel leuke kaarten voorbij zien komen me de eendjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen