Buttons/pagina's

    

vrijdag 17 februari 2023

GiveAway - Bagtopper & stickers

 Ja! Haha, je ziet het goed... nog een GiveAway! Zoals jullie ongetwijfeld hebben gezien is er deze maand ook een super leuke nieuwe Bagtopper van mijn hand uitgekomen, de 'Bagtopper Pacifier by Marleen'. Daarnaast vinden jullie in de februari collectie ook drie vrolijke sets met geboorte stickers. Met deze materialen maak je in een handomdraai de liefste geboorte cadeautjes.

Het setje bestaat uit: 
- de Collectable Bagtopper Pacifier by Marleen (COL1522)
- de Stickers Jongetje by Marleen (CA3182)
- de Stickers Meisje by Marleen (CA3183)
- de Stickers Opa & Oma by Marleen (CA3184)

Zo doe je mee:
- Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter.
- Meedoen kan tot en met zondag 19 februari.
- Delen is lief.

Op maandag 20 februari loot ik de winnaar, dus vergeet niet om dan te kijken of jij de gelukkige winnaar bent!

Extra kans maken? Meedoen kan ook via mijn Instagram!
Ga naar: https://www.instagram.com/marleenvandermost/

Hartelijke groetjes, Marleen

35 opmerkingen:

  1. Deze set is zo leuk. Doe super graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk ontwerp die bagtopper en stickers! Ik doe graag mee. De komende tijd worden er veel kindjes geboren en hoe leuk is het dan om deze te gebruiken voor het kaartje en/of cadeautje?! Groetjes, Natascha Dekker / CreaStories

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa leuk, lekker knutselen voor mijn kraamgezinnen 👏😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke give away. Doe heel erg graag mee. Zo’n leuk setje om kraamcadeautje’s mee te maken. Groetjes, Catrien Bruce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my! What a fun and generous give away. We just welcomed our first two grandchildren into our family in late 2022 so the pacifier die would be perfect for making fun things for them. Thanks for this opportunity to win.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk Marleen , ik doe ook graag mee !! Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke bagtopper, ik doe graag weer mee met de verloting, met vriendelijke groeten, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Net allerhande babyspulletjes van jou besteld maar deze nog niet. Maak graag kans op dit weggevertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig leuk! Ik maak heel graag cadeautjes voor anderen! Zou het heel graag willen winnen♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave winactie. Kunnen weer leuke babykaarten mee gemaakt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke set Marleen. Ik waag graag een kans
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Marleen, alweer een GiveAway! Ik doe graag weer mee. Knutselgroetjes van Jeannette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je alweer een give away doet ik doe graag weer een keertje mee
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sweet items! Thanks for the chance! The pacifier is adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh my, that bag topper is just too cute and I love the stickers. Thanks for the chance. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat leuk ,ik loot graag weer mee ,dit is een weer een leuke giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook ik doe graag weer mee met de loting wat een leuke set weer leuk dat je dat mag doen Groetjes Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Baby spulletjes altijd leuk doe graag mee. Cristine knutselmuts

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel leuke giveaway die ik graag zou winnen! Dus ik waag een gokje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O, wat gaaf!! Dit staat op mijn lijstje, ik doe dan ook graag mee. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh mam (dus mocht ik winnen dan zou hij naar mijn moeder mogen) wat zou ik je deze graag gunnen nu je een achterklein kind krijgt dat zou een verassing voor je zijn kan je er een mooie kaart voor hun mee maken , ik ga heel hard duimen hij is ook zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe ook graag mee en ga vanaf nu je blog volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Martcardsandgifts18 februari 2023 om 09:14

    Wat een leuke actie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wow alweer zo'n leuke giveaway wil weer graag meedoen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een gave give away weer... zo leuk om mijn zwangere nichtjes te verrassen met een leuk zelf gemaakt pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke give away...graag loot ik mee.
    Groetjes Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super leuke giveaway, zou perfect uitkomen voor een collegaatje die bijna gaat bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke give away . Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Amazing giveaway. Thanks for the chance to win.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke set, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. O jee, weer zo'n leuke giveaway. Gave producten zijn het weer en nog niet in mijn bezit. Ik moet toevallig iets voor een opa en oma maken. Dus loot ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen