Buttons/pagina's

    

vrijdag 7 april 2023

GiveAway - Insectenhuisjes

MEEDOEN KAN NIET MEER, DE WINNAAR IS BEKEND.

Houden jullie ook zo van het voorjaar?! Ik vind het heerlijk als alle bomen en planten weer groen worden, de bloemetjes weer gaan bloeien en er weer bijtjes, vlinders en lieveheersbeestje door de fladderen. 
Voor de april collectie van Marianne Design heb ik de Collectable 'Flowerpot house by Marleen' en het Craft stencil 'Insect hotel by Marleen' mogen ontwerpen. Zo kun je de fladderende en kruipende insectjes op je kaart een huisje geven.

Van beide heb ik er hier nog eentje liggen en met de Paasdagen voor de deur vind ik het een goed moment voor deze GiveAway!

Het setje bestaat uit:
- de Collectable Flowerpot house by Marleen (COL1527)
- het Craft stencil Insect hotel by Marleen (PS8141)

Zo doe je mee:
- Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter.
- Meedoen kan tot en met maandag 10 april.
- Delen is lief.

Op dinsdag 11 april 2023 loot ik de winnaar, dus vergeet niet om dan te kijken of jij de gelukkige bent!

Extra kans maken? Meedoen kan ook via mijn Instagram!

Hartelijke groetjes, Marleen

Deze giveaway word op geen enkele manier onderschreven, gesponsord of gepromoot door Instagram en/of Blogger.


35 opmerkingen:

  1. Oh lijkt me Super Marleen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer leuk materiaal om kaarten mee te maken, graag doe ik weer mee met deze verloting.
    groeten Marlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een hele leuke set, kan je een hoop leuke kaarten mee maken, ik loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk, leuk voor mijn bijtjes!! Zou een mooi verjaardagscadeautje zijn;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk zeg! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk! om helemaal verliefd op te worden. Ik doe graag mee. Groet. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe hier ook nog een keer mee. Echt een te gekke giveaway weer. Weer zulke leuke mallen om mee te knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat boffen wij met een vriendin zoals jij. Elke keer weer zulke gave weggevers. Deze zouden hier zeer welkom zijn (als vervroegd verjaardagskadootje) ;-)

    Lieve groet, Petra

    PS: bedankt voor de kans dit te kunnen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk deze set, ik loot heel graag mee! Groetjes Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier zou ik mooie bedankjes mee kunnen maken voor de tuin-ouders op de school waar ik werk. Erg leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee! Ik ben over enkele dagen jarig, dit zou een heel mooi kado zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn erg leuk de insectenhuisjes. Ik wil graag een kansje wagen.

    Fijne Paasdagen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer super leuk de insecten huisjes.
    Ik loot graag mee.
    Dankjewel voor deze kans.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk setje ,ik waag zeker een gokje want zijn ook weer zulke leuke mallen
    Fijn weekend alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemiddag weer een leuke give away hier doe Ik graag weer aan mee
    Fijn weekend en gezellige paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh how fun! I'd love to join in and thank you for the opportunity to win these wonderful sets!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zou toch geweldig zijn om deze te winnen! De bijtjes, Lhbtjes en slakjes heb ik al aangeschaft en deze passen er mooi bij.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke mallen! Ik doe ook een poging om te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik word altijd blij van zo'n give away, dus ik ding graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ontzettend leuk! Ik had al leuke voorbeelden gezien hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou ja zeg vergeet ik mij aan te melden bij Google haha. Bovenstaande reactie is van mij 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik had het er afgelopen week nog met mijn tante over want we knutselen altijd samen :) we zagen deze in het krantje staan! Ze zijn super schattig! We doen heel graag mee met deze weggeefactie. Groetjes Janine Herrewijn-Driesprong (en tante Ria)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind ze superleuk Marleen. Dus ik waag weer graag een kansje.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dini van Dommelen7 april 2023 om 16:07

    Superleuk. Doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik loot graag mee met deze gave GiveAway
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Love the die set and the stencil! These would be fun to create with! Thanks for the chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een gave giveaway weer, Marleen. Ik doe graag mee.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik geniet heel erg van je mooie kaartjes. Ga er mee door!! Het zorgt voor veel inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik die graag mee voor deze geven a away mooie aanvulling bij mijn collectie van jou toffe spulletjes. Cristine knutselmuts

    BeantwoordenVerwijderen
  30. 🐞 Wauw wauw. 🐝 Deze zijn allebei zo supergaaf, die 🏠 huisjes zijn zo super leuk. Met beide kun je hele leuke dingen!!! 😍
    Lief van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke give away. Ik doe graag mee.🥰.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super leuk al die gave dingen die je maakt. Ik doe graag mee.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke give away en maak nog meer leuke dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wonderful giveaway. Thanks for the chance to win. I have my fingers crossed.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen