Buttons/pagina's

    

donderdag 6 april 2023

Liefs van de lieveheersbeestjes

In mijn FB live van afgelopen dinsdag hebben jullie al kunnen zien dat ik de lieveheersbeestjes van Eline niet rood, maar stiekem roze had gemaakt. Zo zijn ze ook super leuk... maar ze zijn ook in het oranje ontzettend lief, kijk maar!

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1504 (Flowers by Marleen), COL1525 (Eline's Ladybugs)
Craftables: CR1617 (Mini slimline) 
Creatables: LR0749 (Liefs)
Papier: CA3174 (Metallic paper - Light pink), CA3178 (Mirror paper - Silver), CA3186 (Vellum paper)
Pretty Papers blocs: PB7066 (Eline's Whitewash), PK9183 (Sweet flowers)
Enamel dots: PL4520 (Snowflakes)
Rhine stones: CA3156 (Light pink)

Florence cardstock: 
093 - Hazelnut
095 - Anthracite
096 - Black

Wit fluweelkarton voor de basiskaart en kraft lichtbruin (beide Craft Emotions)

5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk. Ik heb de fb live later nog gekeken en nog wat dingetjes op mijn verlanglijst gezet. Een poging om mijn lijst leeg te krijgen doe ik niet meer. Gaat me toch niet lukken ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn de lieveheersbeestjes schattig Marleen....leuke kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje marleen , ze zijn wel lief die lieveheersbeestjes groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. doe graag weer mee ……het is zo’n leuk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen