Buttons/pagina's

    

dinsdag 4 april 2023

Lente in de tuin

Vanmiddag heb ik weer een FB live mogen verzorgen in de groep van Marianne Design. Ik ben toen aan de slag gegaan met de leuke kaart hieronder en ik heb deze natuurlijk gecombineerd met mijn nieuwste Collectables 'Flowerpot house by Marleen' en de leuke nieuwe Collectables van Eline Pellinkhof.

Heb je het gemist... geen probleem, het is terug te vinden in de Facebook groep van Marianne Design, bij de media - video's. Zie: https://www.facebook.com/groups/mariannedesign

Onderin dit bericht vinden jullie het patroon voor het maken van deze kaart en nog even extra de maten van het blauwe papier die ik heb gebruikt tijdens de live. 

Heel veel knutselplezier ermee!
Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1525 (Eline's Ladybugs), COL1526 (Eline's Snail family), COL1527 (Flowerpot house by Marleen)
Craftables: CR1499 (Flower jug by Marleen - vlindertje), CR1583 (Slimline Grass-Horizons-Clouds)
Paper: CA3143 (Soft glitter paper - Gold), CA3171 (Metallic paper - Gold), CA3181 (Snow paper), CA3186 (Vellum paper)
Paper set: PK9177 (Fleurige groetjes by Marleen - stickertje 'lente in de tuin')
Pretty Papers bloc: PB7066 (Eline's Whitewash - uni kleur voor gezichtjes lieveheersbeestjes), PK9183 (Sweet flowers)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3156 (Light pink), CA3163 (Ice Blue)

Florence cardstock:
046 - Glacier
095 - Anthracite
096 - Black
099 - Kraft light

Wit fluweelkarton voor de basiskaart (Craft Emotions)


Klik op het patroon om te vergroten.


Let op! Zoals ik ook tijdens mij FB live heb laten zien is het bij beide handig om de afmetingen op de achterkant van de kaart/het papier af te tekenen. Zo zijn de patronen hierboven dus ook getekend. Wanneer je klaar bent met alles uittekenen en knippen/snijden draai je de kaart en het papier om en plak je ze op elkaar. Daarna kun je jou kaart gaan decoreren.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Marleen, supermooie creaties maak je! Ik kijk ook je filmpjes en daarin zag ik jou een mooi wit schaartje gebruiken. Mag ik vragen welk merk dit is.
    Groetjes Wilma Verweij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Wilma,
      Dank voor je berichtje. Het schaartje dat ik tijdens de live gebruikte is een RVS non stick schaartje (11,4 cm) van Craft Emotions. Gewoon verkrijgbaar in de hobbywinkels.
      Hartelijke groetjes, Marleen

      Verwijderen
  2. Oh wat een leuke kaart en vrolijk papier. Weer wat spulletjes op mijn verlanglijstje (zeg naar gerust lijst) ;-) hahaha

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk kaartje Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk. Bedankt voor de live en voor de uitleg op papier.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen