Buttons/pagina's

    

woensdag 24 mei 2023

Feestelijke verjaardagspuzzel - de oplossing & winnares

De afgelopen dagen hebben jullie hier op mijn blog mee kunnen puzzelen met mijn Feestelijke verjaardagspuzzel. In totaal heb ik 37 e-mailtjes gekregen met daarin de goede oplossing! Bedankt allemaal voor het meedoen en jullie leuke berichtjes met felicitaties daarbij. 

Tijd om de oplossing van de puzzel en de winnaar van de Collectable 'Books by Marleen' bekend te maken!


Van harte gefeliciteerd Janine Herrewijn-Driesprong! Jij bent de winnares van mijn Feestelijke verjaardagspuzzel en hebt de Collectable 'Books by Marleen' gewonnen. Zou je mij jou adresgegevens willen mailen, dan zorg ik ervoor dat de mal met de post naar jou toe komt.

Hele fijne woensdag allemaal.
Hartelijke groetjes, Marleen

9 opmerkingen:

  1. Proficiat Marleen en een gezellige verjaardag gewenst.
    Proficiat Janine met het winnen van deze toffe prijs.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk!! Heel erg bedankt Marleen :) Daar ga ik veel leuke kaarten mee maken! Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kirsten van den Berg24 mei 2023 om 13:05

      Gefeliciteerd met de gewonnen prijs, veel plezier ermee 😊

      Verwijderen
    2. Super leuk om te lezen Janine, de mal gaat vanmiddag nog op de post.
      Heel veel knutselplezier ermee!

      Verwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marleen....je had een leuke opdracht!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijs Janine.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. De puzzel lukt e even niet, maar het is zeker een leuk idee. Ik hoop dat je een mooie ver jaardag had. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen