Buttons/pagina's

    

zaterdag 20 mei 2023

Feestelijke verjaardagspuzzel met prijs!

MEEDOEN KAN NIET MEER, ER IS EEN WINNAAR GELOOT UIT ALLE GOEDE INZENDINGEN!

Misschien weten sommige van jullie het wel... maar ik ben jarig op 23 mei! In eerste instantie zou mijn FB live de 23e plaats vinden, maar soms gaan de dingen even anders dan we hadden verzonnen en heb ik op mijn verjaardag een andere verplichting. Daarom heb ik iets anders leuks verzonnen... deze keer geen GiveAway maar een feestelijke verjaardagspuzzel!! Wanneer je de oplossing van de puzzel weet, maak je kans op de Collectable 'Books by Marleen'. Uit alle goede antwoorden loot ik een winnaar. 

Zo doe je mee:
- Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Los de puzzel op.
- Stuur een mailtje met de oplossing naar: marleen230586@gmail.com
- Meedoen kan tot en met dinsdag 23 mei 2023.

Op woensdag 24 mei 2023 loot ik de winnaar uit alle goede antwoorden, dus vergeet niet om dan te kijken of jij de gelukkige bent!

Heel veel puzzel-plezier!
Hartelijke groetjes, Marleen

1. Van welk merk is mijn stansmachine?

2. Hoe heten de roze mallen van Marianne Design?

3. Hoeveel keer per jaar komt er een nieuw nummer van het Marianne Magazine uit?

4. Mijn allereerste Craft stencil had de vorm van deze vrucht, een...

5. Hoe had ik mijn FB live van 25 april genoemd?

6. Hoeveel zonen heb ik?

7. Met mijn nieuwste Craft stencil maak je een...

8. Hoe heet het merk waar ik voor ontwerpen en kaarten mag maken?

9. Met mijn nieuwe Collectable van de maand mei maak je...

10. Van welk merk is mijn favoriete schaar?

11. Hoe heten de glanzende diamanten plaksteentjes van Marianne Design?

12. Hoeveel jaar bestaat mijn ontwerpbedrijfje 'Design by Marleen' dit jaar in juli?

13. Met een kaart sturen we iemand; Heel veel lieve...

Deze puzzel met prijs word op geen enkele manier onderschreven, gesponsord of gepromoot door Blogger.

6 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik doe niet mee. Heb deze mal al ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Marleen je hebt mail.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was bij sommige vragen echt even zoeken, maar het is gelukt. Ik stuur je een mail met mijn antwoord.Alvast een hele fijne verjaardag gewenst.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net mijn oplossing van de feestelijke verjaardagspuzzel naar je gemaild. Weer eens heel iets anders dan een Give Away en leuk om te doen.
    Alvast gefeliciteerd en een fijne en gezellige dag morgen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik heb de oplossing gemaild

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je ook een mailtje gestuurd met mijn oplossing.
    Eerst nog even oude live's terug gekeken voor een paar antwoorden te vinden 🤩
    Met vriendelijke groet, YvonneBB

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen