Buttons/pagina's

    

woensdag 3 mei 2023

Geniet ervan!

Het idee om de Creatables 'Layout A6' te vullen met chocolaatjes kwam ik tegen in the Collection #124. Een makkelijke manier om een ontzettend leuke kaart te maken. Bloemetjes en een tekstje erbij en de kaart is helemaal af. Zoals jullie begrijpen kon ik het dus niet laten om met dit leuke idee zelf ook een kaart te maken!

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1504 (Flowers by Marleen), COL1528 (Chocolates by Marleen)
Creatables: LR0730 (Layout A6)
Clear stamps: CS1129 (Mmm... lekker)
Paper: CA3171 (Metallic paper - Gold)
Pretty Papers bloc: PK9183 (Sweet flowers)
Enamel dots: PL4520 (Snowflakes)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3154 (Bronze), CA3156 (Light pink)

Florence cardstock:
093 - Hazelnut
094 - Bear
099 - Kraft light
101 - Off white

Wit fluweelkarton voor de basiskaart (Craft Emotions)

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de lekkere bonbons Marleen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de bonbons
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vakjeskaart met bonbons.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuke kaart Marleen !!
    Lekkere bonbons en goed voor de lijn .
    Leuk dat je die hebt ontworpen
    Heb ze gekocht op de beurs in Rijswijk. Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen