Buttons/pagina's

    

dinsdag 9 mei 2023

It's your day!

Boeken horen op een plank aan de muur of in een boekenkast. Bij mijn Collectable 'Books by Marleen' zit zo'n plank en die heb ik gebruikt voor het maken van de boekenkast op mijn kaart.

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
Deze kaart staat op het blog op de Marianne Design website, dus daar vinden jullie de werkbeschrijving en gebruikte materialen op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/congratulations

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design:
Collecatbles: COL1523 (Doctor's set by Marleen - bril), COL1529 (Books by Marleen)
Craftables: CR1464 (Marleen's greenery)
Clear stamps: CS1060 (Text messages)
Papers: CA3171 (Metallic paper - Gold)
Pretty papers bloc: PB7066 (Eline's Whitewash)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3162 (Smokey Grey)

Florence cardstock: 
073 - Olive
078 - Pine
093 - Hazelnut
095 - Anthracite
096 - Black

Wit fluweelkarton voor de basiskaart (Craft Emotions)

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de boeken stans.
    Weer een super leuke mal.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Marleen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellige boekenkast. Gelukkig dat er een leesbril ligt, onmisbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke mal Marleen.
    Heb ik gisteren gekocht.
    Ben blij met jou voorbeeld.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de boekenkast
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marleen wil je een keer uitleggen hoe ik het boekenplankje kan maken.
    Ik kom er helaas niet goed uit ,
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen