Buttons/pagina's

    

donderdag 18 mei 2023

Love to read

Heel veel mensen houden van lezen. Een goed boek of boekenbon is daarom een fijn cadeau om te geven en dan maak een bijpassende kaart het natuurlijk helemaal af!

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan! 
Deze kaart is terug te vinden in the Collection #125. Op de website van Marianne Design vind je de werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads/the-collection

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1524  (Bed by Marleen – klokje en kopje), COL1529 (Books by Marleen)
Craftables: CR1464 (Marleen's greenery), CR1594 (Punch die - Alphabet)
Creatables: LR0798 (Slimline lay-out)
Papers: CA3171 (Metallic paper - Gold)
Pretty Papers bloc: PB7066 (Eline's Whitewash), PK9183 (Sweet flowers)
Rhine stones: CA3163 (Ice Blue)
Tools: LR0014 (Double sided craft tape)

Florence cardstock:
082 - Cool grey
097 - White

Wit fluweelkarton voor de basiskaart (Craft Emotions)

4 opmerkingen:

  1. Wat weer een mooie kaart met boeken mal.
    Je vorige is ook al zo leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely card Marleen! My daughter in law is an avid reader, she would love a card like this.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk!! Ik ben zo blij dat ik de mal heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik ben blij met deze mal Marleen .
    Daar kan je veel mee doen .
    Leuk voor geslaagd en veel meer.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen